Gå til innhold

Toshiba: fra HD DVD til Blu-ray?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det var vel egentlig på tide, er grenser for hvor lenge man skal sitte å furte etter å ha tapt kampen. De lagde et par bra HD DVD spillere, så de bør vel ha en god mulighet til å ta noen andeler av BD markedet også.

 

Jeg var selv HD DVD mann, men startet å kjøpe BD ganske fort når jeg skjønte hvor det bar henn :)

Lenke til kommentar

Få ned prisen litt og sleng med en 47" full HD TV, så støtter jeg HD-DVD toshiba!

 

Men sånn ellers er det jo ikke så veldig fint vær ute..

 

EDIT:

 

HW web scriptere..! kan dere sette "Send kommentar" knappen før de to andre linkene i TAB-rekkefølgen? Dere hadde det jo før, men så slutta dere.. 4-5 innlegg har vel gått i dunken pga jeg får lese rettningslinjene ved å trykke på TAB + Enter..

Endret av bIsk0p
Lenke til kommentar

For det første er dette bare løse rykter, rykter som har florert siden før HD DVD ble gravlagt.

 

Toshiba burde heller satse stort på å få integrert digital distribusjon i produktene sine, slik som andre har begynt med. De fleste bør ha fått med seg at platemediets tid er snart forbi. Vi har allerede sett at blant annet Get leier ut filmer gjennom kabel-TV, og HD PVR-boksene til Canal Digital støtter det. Det finnes TVer som har USB- og nettverkstilkobling, og dette er bare begynnelsen. Vi har allerede sett at musikk blir solgt i store mengder over nettet, det samme vil snart skje med film også.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...