Gå til innhold

Førsteinntrykk: Samsung Beat DJ


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Utifra specs og komponenter ser det ut som telefonen er helt knall. Litt mer usikker rundt OS, men Samsung lanserer den som en musikktelefon, ikke en seriøs smarttelefon.

 

Design likte jeg ikke. Førsteinntrykket var at de hadde gjennvunnet makrell i tomat bokser fra stabburet. Omnia telefonene ser utrolig mye bedre ut etter min mening.

 

Ikke telefonen for meg, men kan tenke meg at den appelerer til musikkelskere.

Lenke til kommentar
Utifra specs og komponenter ser det ut som telefonen er helt knall. Litt mer usikker rundt OS, men Samsung lanserer den som en musikktelefon, ikke en seriøs smarttelefon.

 

Design likte jeg ikke. Førsteinntrykket var at de hadde gjennvunnet makrell i tomat bokser fra stabburet. Omnia telefonene ser utrolig mye bedre ut etter min mening.

 

Det er står at det er Samsung platform. Går utifra at dette betyr proprietær Samsung OS.

 

Angående designet, ser du ikke at det er en jukebox!? =P

 

Dette er jo en nesten skamløs ripoff av opensource telefonen Neo Freerunner fra Openmoko

 

De har stjålet designet fra nettbankbrikken min!!one

Endret av AyeGee
Lenke til kommentar
Den kommer i posten hos meg til uka :]

Blir digg med ny telefon, får bare ikke håpe den skuffer meg :)

 

Hvis det er en god musikktelefon du er på utkikk etter blir du garantert ikke skuffet. Den Ice Power forsterkeren fra B&O som står i denne telefonen skal vistnok være sinnsykt bra. Så lydkvalitet messig blir du hvertfall ikke skuffa. Hadde kjøpt denne telefonen selv hadde det ikke vært for det prioritære OSet, men uten tvil en spennende telefon.

Lenke til kommentar
Den kommer i posten hos meg til uka :]

Blir digg med ny telefon, får bare ikke håpe den skuffer meg :)

 

Hvis det er en god musikktelefon du er på utkikk etter blir du garantert ikke skuffet. Den Ice Power forsterkeren fra B&O som står i denne telefonen skal vistnok være sinnsykt bra. Så lydkvalitet messig blir du hvertfall ikke skuffa. Hadde kjøpt denne telefonen selv hadde det ikke vært for det prioritære OSet, men uten tvil en spennende telefon.

 

Du vet at windows mobile er proprietært, sony ericsson sitt operativsystem er proprietært, lg sitt er proprietært, symbian er proprietært, osx er proprietært(til de grader)? Samsung sitt TouchWiz er ikke så verst litt luggent med en gang du starter telefonen men det funker veldig bra og er praktisk når du har vent deg litt til det.

Lenke til kommentar
Den kommer i posten hos meg til uka :]

Blir digg med ny telefon, får bare ikke håpe den skuffer meg :)

 

Hvis det er en god musikktelefon du er på utkikk etter blir du garantert ikke skuffet. Den Ice Power forsterkeren fra B&O som står i denne telefonen skal vistnok være sinnsykt bra. Så lydkvalitet messig blir du hvertfall ikke skuffa. Hadde kjøpt denne telefonen selv hadde det ikke vært for det prioritære OSet, men uten tvil en spennende telefon.

 

Du vet at windows mobile er proprietært, sony ericsson sitt operativsystem er proprietært, lg sitt er proprietært, symbian er proprietært, osx er proprietært(til de grader)? Samsung sitt TouchWiz er ikke så verst litt luggent med en gang du starter telefonen men det funker veldig bra og er praktisk når du har vent deg litt til det.

SHR er åpen

FDOM er åpen

Qt Extended Improved er åpen

Hackable:1 er åpen

Ubuntu Mobile er åpen

OM 2008 og OM 2009 er åpen

neovento er åpen

 

Bare for å nevne noen ;)

Lenke til kommentar
Den kommer i posten hos meg til uka :]

Blir digg med ny telefon, får bare ikke håpe den skuffer meg :)

 

Hvis det er en god musikktelefon du er på utkikk etter blir du garantert ikke skuffet. Den Ice Power forsterkeren fra B&O som står i denne telefonen skal vistnok være sinnsykt bra. Så lydkvalitet messig blir du hvertfall ikke skuffa. Hadde kjøpt denne telefonen selv hadde det ikke vært for det prioritære OSet, men uten tvil en spennende telefon.

 

Du vet at windows mobile er proprietært, sony ericsson sitt operativsystem er proprietært, lg sitt er proprietært, symbian er proprietært, osx er proprietært(til de grader)? Samsung sitt TouchWiz er ikke så verst litt luggent med en gang du starter telefonen men det funker veldig bra og er praktisk når du har vent deg litt til det.

 

Poenget var dog at dette prioritære OSet ikke er smart, det skjønte du sikkert, men du fisker vell etter en diskusjon.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...