Gå til innhold

LG åpner programvarebutikk


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Måtte dra på smilebåndet når jeg tok en titt på noen spill fra LGs Application Store. For jeg skjønner ikke hvordan de klarer dette.

 

The Sims 3: WM = 1.97MB | iPhone = 63,8MB

Fifa 09: WM = 1.21MB | iPhone (Real Football 09) = 77,4MB

NFSU: WM = 3.01MB | iPhone = 92,4MB

 

Forventer ikke akkurat noe høykvalitets-spill utifra de tallene til WM.

Lenke til kommentar

Hm. Har ikke noen særlig tro på at alle produsenter skal ha egen "app store" til sine mobiler. Det blir alt for mye å rekke over for de forskjellige utviklerne. Se på hvordan det gikk med spill-utviklingen i gamle dager. De fleste "standardiserte" etterhvert på Windows (dessverre), men det er et resultat av at man må ha så lave kostnader som mulig, men så høy inntjening som mulig. Jeg tror vi med årene vil se en felles plattform for mobiltelefonprogrammer, slik at vi ikke får "Lg App Store", "Samsung App Store", "Nokia App Store" etc, men noen få store App Stores som har programmer som fungerer på alle mobiler. Android Market er jo i ferd med å samle de forskjellige produsentene allerede, selv om det vel bare er HTC som har kommer med mobiler til OSet enda. Etterhvert kan LG-brukere, Samsung-brukere, SE-brukere etc etc alle laste ned den samme programvaren fra den samme butikken.

 

Synes forresten LG er alt for "halvgjorte" i mobilproduktene sine. De dytter inn all slags tekno, men med varierende kvalitet. De dytter inn all slags rogramvare på telefonene, noe som på grensen til overbelaster telefonen, noe som fører til at telefonene oppleves akkurat litt for trege til å gi et svært godt inntrykk. Frykter at denne app storen blir noe av det samme..

Lenke til kommentar

Var inne på siden jeg en tur, og igjen, ble jeg skuffet, er ikke noe programvare for KM900

 

Er allefall siste gang jeg kjøper meg en LG tlf, ville prøve noe nytt denne gang.

Men for en katastrofe til tlf..

 

Har ventet lenge på å få tilbud om div programvare på denne møkkatlf, men ser ut som man bare kan glemme det.

Lenke til kommentar

Er som regel slik det blir med "helt vanlige" telefoner med lukket programvare. Iphone er spesiell, og Apple har lagt opp til brukerutviklet innhold hele veien.

 

Android har også en lignende modell, men deres er åpnere enn Apples. Android kommer også til å fortsette å vokse etterhvert som OSet utvikler seg og stadig flere produsenter utgir telefoner med OSet.

 

KM900 og alle andre lukkede modeller kommer til å ha en markedslevetid på maks ett år før de blir erstattet av andre, totalt forskjellige modeller. Derfor er det klin umulig å opprettholde et programvaremangfold til disse telefonene, og det blir svært lite attraktivt å utvikle til en så begrenset plattform med så begrenset levetid.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...