Gå til innhold

Playnow utvides


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Når eg går inn på den adressa som står i artikkelen med min SE W810 får eg berre ei feilmelding med noko om at eg enten har slått av javascript eller manglar flashplayer. Då er spørsmålet om det finst ei eiga wap-adresse som hindrar ein i å komme inn på www-versjonen, eller er det berre slik at telefonen min rett og slett er for gammal for SE?

Lenke til kommentar
Forstår ikke hvorfor dere ikke linker til nettsiden Amobil!? Når man omtaler en nettbutikk, hadde det vært greit å gi meg en url også... (ja, jeg er lat, og foretrekker å slippe unna slitsom googling :p)

 

playnow-arena.com

 

Adressen står da i artikkelteksten?

Riktignok ikke markert som link, men det kan jeg alltids legge til.

Lenke til kommentar
Når eg går inn på den adressa som står i artikkelen med min SE W810 får eg berre ei feilmelding med noko om at eg enten har slått av javascript eller manglar flashplayer. Då er spørsmålet om det finst ei eiga wap-adresse som hindrar ein i å komme inn på www-versjonen, eller er det berre slik at telefonen min rett og slett er for gammal for SE?

Leste for litt siden at det var 38 modeller som hadde støtte for PlayNow Arean, og jeg tror ikke W810 var en av dem. Finner desverre ingen oversikt over hvilke modeller det er.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...