Gå til innhold

Smågodt fra DFI


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

er det et pci-e 1x spor jeg ser nederst til venstre?!

 

edit:

det gir jo kortet litt fler muligheter. men det letteste er jo å kjøpe et ION hovedkort, om man skal ha muligheter til å kjøre hd video f.eks.

man kan nemlig kjøre et vanlig pci-e grafikkkort rett på et 1x spor. men ytelsen blir deretter også.

Endret av kjeLL//
Lenke til kommentar

Skulle ønske noen av disse mini-itx kortene kom med DC/DC omformer integrert. Nytteløst med vifteløs cpu hvis du alikevel må skaffe en trasig 300W PSU med bråkete vifte. Jeg har alltid måtte bestille DC/DC omformer fra mini-itx.com fordi ingen kort jeg har funnet til nå har hatt dette integrert (med unntak av ferdigløsninger som eee-box).

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM

Du kan bridge nettverk gjennom PC-en din, dele en internettilkobling uten hub/switch, bruke PC-en din som en brannmur.

 

Noen Nvidia-chipset har støtte for såkalt "teaming", slik at du kan bruke begge nettverksportene til å få økt båndbredde.

Lenke til kommentar
Denne er jo ikke akkurat noe gjennombrudd... Intel har jo hatt "Little Falls" referanse-kortet på markedet lenge nå. Rundt 600,-. Samme med Gigabyte sitt Atom-kort... Rundt 600,- for det også.

Bedre om noen norske nettbutikker kunne tatt inn Zotac sitt ION-kort med Atom 330 :)

 

-C-

Det hadde vært topp.

 

 

Det finnes flere ferdige systemer som er vesentlig mer elegant enn den digre dingsen der.

 

 

Noen Nvidia-chipset har støtte for såkalt "teaming", slik at du kan bruke begge nettverksportene til å få økt båndbredde.
hvorfor nevner du nvidia, er ikke dette snakk om intel brikkesett? Uansett er ikke teaming noe spesifikt for en brikkesettleverandør. Endret av Theo343
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...