Gå til innhold

Velkommen til "nye Audiovisuelt"


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Håper at dere tar en titt på produkter høyere oppe på prisskalaen også selv om dere sier at dere vil fokusere på de mer rimelige produktene der ute. For min del er det litt kjedelig å lese på en side som ikke tar for seg noe av det dyrere på markedet også.

Lenke til kommentar

Håper dere kan lage tester som også handler om lavbudsjettshøyttalere, dvs. vanlige PC høyttalere innenfor 1-1000 kroner og lignende. Kanskje ikke det mest spennende dere for dere, men vil virkelig hjelpe sånne som meg, som ikke ønsker å bruke mer og kan lite om høyttalere generelt.

Lenke til kommentar

Håp er noe man har når alt er håpløst rundt seg. Men dette har jo vært tilfelle for audiovisuelt, så ;)

 

Tips til guide med en gang:

Hvordan best mulig konfigurere codecpacker for vista/w7 mediacenter _64bit_ til å spille alle mulige lyd-og-bildeformater (inkl flac).

 

Jeg har fått til det meste (og føcka det opp igjen siden), lest mye og kan en del, men jeg har aldri sett noen komplett guide som var GOD.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Korte, unødvendige innlegg kun egnet til å øke brukerens antall poster regnes som spam, og er derfor slettet. Vennligst ikke skriv i tråden med mindre det er relevant til trådens tema. Les gjerne punkt 1 i retningslinjene.

 

Dette innlegget skal ikke kommenteres. Reaksjon på moderering gjøres eventuelt på pm. Tilbakemelding av generell karakter kan gjøres i Tilbakemeldinger om forumet.

Lenke til kommentar

Bare for å klarere litt :)

 

Det har ikke vært noen ansatte i Audiovisuelt siden "lanseringen" i fjor desember. Undertegnede har drevet siden litt på si - ved siden av mine vanlige oppgaver i Tek.no-nettverket. Planen var opprinnelig at vi skulle rekruttere en person til å drive Audiovisuelt, men det fikk vi likevel aldri nødvendige midler til.

 

Fra og med september hopper jeg tilbake til det redaksjonelle, etter å ha vært et snaut års tid mer på den kommersielle siden - "the dark side" :) - og tiltrer da som fagredaktør for Audiovisuelt. Jeg gleder meg veldig, og klarer ikke helt å holde meg vekk merker jeg...

 

Kulturo var utvilsomt et knakende godt redaksonelt produkt, men var aldri i nærheten av å bli kommersielt levedyktig. Faktisk genererte ikke siden inntekter overhodet. Det er det sikkert mange grunner til, men det ble på bakgrunn av det bestemt at prosjektet skulle legges ned.

 

Jeg håper vi kan gjenoppta noe av Kulturo-stoffet på Audiovisuelt, som anmeldelser av filmer - men da med et noe mer fokus på det tekniske ved utgivelsene. Trailerseksjoen er også noe vi skal få vekket til live igjen.

 

Vi noterer alle tips og forslag til stoff foreløpende - takk takk. Og skulle du ha god peiling på noe innen lyd og bilde, og attpåtil er nogenlunde skrivefør, hører vi gjerne fra deg :)

Lenke til kommentar

Følger dere gjerne fra september :)

 

Hvordan har dere tenkt til å generere inntekter som kulturo ikke klarte? Det må jo være snakk om mer enn reklame på sidene siden kulturo også kunne hatt det? Eller var det besøkstallet som sviktet tross det knakende gode innholdet, men da har man jo en lovende god utfordring.

 

Er det snakk om å bli betalt for å utføre tester og PR kampanjer for produkter på den måten? (Jeg spør helt åpent kun fordi jeg er nysjerrig på strategien fremover, ikke for å være frekk)

 

Altså hvordan skal dere tjene penger som kulturo på tross av det knakende innholdet ikke klarte.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar

Kulturo tjente kanskje ikke penger, men den dro inn lesere som bare rakkern som igjen sannsynligvis ville også begynne å lese på de andre sidene i nettverket og dermed tjene penger for nettverket. Alt i alt synes jeg egentlig at det helle burde vært gjort forandringer i Kulturo fremfor å starte opp noe helt nytt. Spesielt etter at brukerne var blitt vandt til å lese den kvaliteten som var på Kulturo. Dere tapte rett og slett enormt på å gå fra noe så bra til noe så dårlig - uansett om det er i startfasen eller ikke. Kam vel nevne Gamer.no også for videre å uttrykke litt misnøye med hvordan nettverket har blitt over årene.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...