Gå til innhold

Oppos BD-spiller i salg


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det begynner absolutt å komme en del interesante BD-spiller nå, jeg føler endelig at det er modent for å invisere noen lapper...

 

Litt OT: Jeg vil bare si at jeg er veldig glad for at dere endelig har begynt å legge ut nyheter her igjen.

Selv om det stort sett har vært produktnyheter til nå så er det en klar forbedring fra noen uker siden.

Jeg håper og venter i spenning på at dere også vil komme med tester av AV produkter snart. Stå på!

Lenke til kommentar

Hvorfor kommer det ikke snart BL spiller med DVD og media streaming avspilling til en god pris? "alle" har musikk/filmer/bilder på maskinen de gjerne kunne tenkt seg å lett få avspilt på TVen i stuen uten å brenne CD/legge på minnepinne. Det burde da ikke være så vanskelig, inngangen ser jo ut til å være standard.

 

 

Og en ting til, denne støtter MKV filer.. Dvs at man brenner en data-DVD med MKV-film på og spiller av?

Lenke til kommentar
Litt OT: Jeg vil bare si at jeg er veldig glad for at dere endelig har begynt å legge ut nyheter her igjen. Selv om det stort sett har vært produktnyheter til nå så er det en klar forbedring fra noen uker siden. Jeg håper og venter i spenning på at dere også vil komme med tester av AV produkter snart. Stå på!

Takk for hyggelig feedback :)

 

Vi har store planer for Audiovisuelt fremover. Undertegnede vil fra og med september jobbe fulltid (og vel så det) som redaktør for denne siden. Vi skal definitivt teste masse produkter og komme med mye annet spennende AV-stoff. Det blir veldig moro å endelig kunne satse på dette for fullt! :)

 

 

 

 

Og en ting til, denne støtter MKV filer.. Dvs at man brenner en data-DVD med MKV-film på og spiller av?

Eventuelt kan man spille av MKV-filene direkte fra en minnepinne eller harddisk, koblet til en av USB-inngangene på Oppoen :)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 1 måned senere...

Var heldig å fikk kjøpt denne før lansering, og har levd med den i noen måneder nå.

 

Har hatt noen BD spillere, DVD spillere osv oppigjennom årene, og denne er det absolutt beste jeg har vært borti av avspillere. Og det er moro at den er like kjapp, og tidvis kjappere enn PS3. Og mye bedre lyd og bilde, spesielt så er den enormt bra på DVD.

 

Har ikke moddet den enda, har den som Sone A/Region 1 spiller.

Lenke til kommentar
  • 5 uker senere...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...