Gå til innhold

Gmail ut av beta


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Av en eller annen merkelig grunn har Gmail-brukeren fortsatt muligheten til å tilbakestille betastemplet med funksjonen "Tilbake til beta" via menyvalget Innstillinger, Prøvefunksjoner.

 

Dette er vel mest en spøk fra Google sin side, tror de kommenterte med at det var for de som savnet beta taggen... (Evt for folk med tvangslidelser som er allergiske mot forandringer :p)

Lenke til kommentar
However, we realize that after five years, this leaves some of you wrestling with some tough questions. How will you ever get used to using Gmail without that familiar grey "BETA" text greeting you when you log in everyday? What example will you cite the next time you make an internet joke about perpetual betas? Don't despair... for those of you long-time Gmail-ers who might feel some separation anxiety, we've got a solution. Just go to Settings, click on Labs, turn on "Back to Beta," and it'll be like Gmail never left beta at all.
Jeg hastet meg til labs og fikk satt på denne før jeg i det hele tatt så Gmail-logoen uten beta-stemplet. :D Endret av Sigmund_Freud
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...