Gå til innhold

Palm Pre selger godt


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

ville heller hatt android og jackplug på min touch pro 2, men det er jo individuelt :)

 

men at det var forventet så lave salgstalle tror jeg blei basert på ein test som hadde blitt tadd for ein stund tilbake, der det var lite personer som hadde sagt dei ville ha den,, synst å huska å ha lest dette på amobil :)

Lenke til kommentar

WebOS ser jo unektelig spennende ut, men Palm må se til å få lansert SDKen. Jeg går ikke fra iPhone til noe annet før noen andre har en solid App Store å vise til.

 

Palm Pre kan jeg godt tenke meg, men jeg har hørt både her og der at Pre lider av dårlig byggekvalitet, og at noen opplever at delen som holder tastaturet og skjermen sammen løsner. Så jeg tror jeg heller venter til neste modell eller noe.

Endret av Steffen Moss
Lenke til kommentar

Steffen: Handango for Windows Mobile har jo masse programmer. Videre er Andoides "Marked" på oppadgående.

Så Apples AppStore er ikke noe godt argument for å klamre seg til iPhone IMO.

Selv har jeg akkurat kjøpt en HTC Magic og syns den er magisk, men er svært nysgjerrig på Palm Pre.

Lenke til kommentar

Hah, Handago? Jeg har nok eid et par WM-mobiler, og en ting kan jeg si - Nei. Det skjer ikke igjen. Android er grei den, men det har enda ikke kommet ut en modell jeg liker designet på. Har jeg lyst på en badeand drar jeg til Toys R Us.

Endret av Steffen Moss
Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...