Gå til innhold

Bred lavprofilkjøler


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har aldri hatt sansen for Scythe, virker liksom litt billig (ja har hatt Scythe selv) MEN denne ser bra ut til HTPC og er sikkert mye bedre en stock AMD/Intel kjøler.

 

 

mhsalangli: Passer gjør den, og den vil nok kjøle bra også, Scythe lager gode vifter så med god kontroåll på vifta skal den nok bli stille :thumbup:

Lenke til kommentar

Den der så veldig interessant ut! Sitter nå på en kjøler som bråker en god del på full guffe og har ikke all verdens kjøleegenskaper heller. Denne Scythe-kjøleren ville ha passet perfekt i mitt kabinett som ellers ikke har plass til de høye kjølerne og prisen virker å være god også! Er kjøleegenskapene gode så blir det et sikkert kjøp for meg, begynner å bli lei at PC-en bråker som en hårføner :p

Lenke til kommentar

Ahh.. om denne kan passe på mitt mATX P5QL-EM kort så hadde det vært strålende, da kunne jeg hivi ut stockkjølern og kanskje fått ned tempen noen grader..! Det ser desverre ut som den kan komme til å stikke litt utenfor kanten av kortet, må nok frem med tommestokk for å være sikker her

Lenke til kommentar

Hvis denne ytelsemessig slår andre scythe kjølere som er langt større og samtidlig kjøler bra så bør det være en god investering.

 

Kanskje testbenken til hw.no kan kjøres grundig med denne?

 

Også flott om dere hadde kunnet oppgradert testbenken til 150W og 200W for å se hvor god den er ved høy belastning.

 

Er vel i bunn og grunn denne kjøleren det er snakk om i litt større versjon? http://www.frostytech.com/articleview.cfm?articleID=2247

Endret av Malvado
Lenke til kommentar

Den slår vel neppe større kjølere på ytelse, men disse store kjølerene passer ikke i liggende kabinetter på grunn av høyden, som f.eks HTPC-kabinetter. Så her er det vel bare snakk om å dekke et marked der det ikke er mange kjølere å velge blant i disse dager..

Lenke til kommentar
Letet lenge etter en passende kjøler til stue-pcen og hadde egentlig bestemt meg for ninja mini + 92mm vifte, men denne så jo også interessant ut. Spesiellt hvis man kan montere på en standard 12cm vifte.

 

Jeg er litt skeptisk til at den slår en ninja mini personlig, men håper jeg tar feil.

 

AtW

Lenke til kommentar
Letet lenge etter en passende kjøler til stue-pcen og hadde egentlig bestemt meg for ninja mini + 92mm vifte, men denne så jo også interessant ut. Spesiellt hvis man kan montere på en standard 12cm vifte.

Har selv ninja mini i min nåværende HTPC på en E8400 cpu, og den kjøler knallbra og er "støyfri" med medfølgende schyte vifte.

 

Det som er interessant med denne er jo at den kan brukes i langt lavere/tynnere kabinetter. Er litt sugen på en slim htpc med ssd og media lagret på en hjemmeserver...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...