Gå til innhold

Test: Sony Ericsson W995


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-p4PIYwb6
Kan dere si litt om det er blits eller LEDlys på telefonen?

Som du ser på bildet, så er det kun LED.

Endret av Slettet-p4PIYwb6
Lenke til kommentar

Hei,

takk for tilbakemeldinger. Skal få tatt et eget bilde av tastaturet for de som vil ha et nærbilde av dette.

 

Telefonen har kun fotolys/LED, selv om Sony Ericsson enkelte steder påstår at telefonen har blits. Jeg har også skrevet dette i faktaboksen for kameraet:)

Lenke til kommentar
Hei,

takk for tilbakemeldinger. Skal få tatt et eget bilde av tastaturet for de som vil ha et nærbilde av dette.

 

Telefonen har kun fotolys/LED, selv om Sony Ericsson enkelte steder påstår at telefonen har blits. Jeg har også skrevet dette i faktaboksen for kameraet:)

 

Strengt tatt, definisjonen på blits er blinkende lys, eller sterkt blinkende lys.

 

Så jo, telefonen har jo Blits, bare ikke xenon blits som mange ønsker:)

Lenke til kommentar

Hei,

det er nevnt i testen at telefonen har overflater i børstet stål. Når det gjelder ripefritt glass, så tok det ikke lang tid før første ripe kom. Så selv om det kanskje holder bedre enn vanlig "glass", har jeg ikke nevnt dette spesielt.

 

Nå er det oppdatert med et par nærbilder av tastaturet og baksiden for de som etterlyste det.

Lenke til kommentar
Det ble veldig mange bilder av telefonen fra samme vinkel, med båtliv i bakgrunnen ...

 

Forresten; er det noe med at sekser-telefoner hos Amobil ikke får anbefalt-stempel? Denne burde jo definitivt fått det stempelet, eller hva? :)

 

Det må være en feil.. Alle telefoner som får 5 og 6 får automatisk anbefalt-stempelet.. Trodde det var slik værtfall..

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...