Gå til innhold

Megalodon tilgjengelig i morgen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har hatt X-FI siden det kom og hatt mye glede av det, selvom jeg spiller svært lite nå for tiden (unger, kjerring og sommer).

Setter man opp X-FI i gaming mode og angir headset så skal X-FI prosessoren faseforskyve lyden så man får inntrykk av at lyden kommer f.eks bakfra. Jeg har i all hovedsak brukt det på BF2 og det var gull verdt når vi spilte Bedriftsturneringen. Brukte da et sett Koss som dekker godt over ørene og lukket all lyd utenfra.

Vile nok gått for et godt lydkort fremfor et headset, i alle fall begynt med lydkortet. Hjelper lite med gode høyttalere om lyden som kommer dit suger, dritt inn osv..

Lenke til kommentar

Eneste negative med X-FI er at driverene har memory leaks. Til lengre pcen er påslått til mer minne bruker driverprogrammet. Etter en uke ender jeg opp med 80% fysisk minne. Men så lenge jeg restarter iblant funker det bra.

Er glimrende lyd iforhold til vanlig onboard ja.

Lenke til kommentar

Jeg har forgjengeren til dette headsettet (razer barracuda) og det er konge. Fikk fryktelig lyst på det her, men når det jeg har, og som også kostet 1k, fungerer helt fint så skal jeg være fornuftig å beholde det =)

 

edit:

Nå ser det jo faktisk ut som om de har fått laget en skikkelig mikrofon også, det var på tide

Endret av drz
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...