Gå til innhold

Spill PC-spill på mobilen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er jo ikke akkurat så utrolig mange knapper på en touchtelefon som ikke har fulltastatur, da... Så det betyr at man da må løpe rundt med en X360 kontroll? Fordi når du er hjemme er det jo ingen vits i å bruke den lille mobilskjermen, som jeg tviler på at du får så veldig god opplevelse på.. Men det er jo et veldig interessant konsept! Om ikke akkurat nytt, så er det i hvert fall interessant.

På den andre siden kunne dette blitt virkelig interessant om de hadde klart å for eksempel implementere touch-kontrollere og lignende, slik at man kunne spilt dette on the go.

Lenke til kommentar

Krever MINST 1.5Mbit/s..

 

Da må man IALEFALL ha Turbo 3G dekning, med bra kapasitet... Da dem fleste plassene, ligg vel på 1 te 1.5MBits/s i turbo 3G, ette d e he fått me me..Som etter denne artikelen, vil være for svakt for denne tjenesten...

 

Men, men, WiFi wil ialefall være rask nok. :)

 

.:CyberMan:.

Lenke til kommentar
Herregud for noe tull. Har de oversett DS og PSP eller? Ville jo vært mye mer interessant å utvikle applikasjoner for de to eksisterende bæbare konsollene siden de har bedre ergonomi, knapper nok og prosesseringsmuligheter som kan hjelpe på ytelsen.

Tror du gikk glipp av poenget, jeg...

Mobilen har jeg i lomma. DS/PSP blir nok en dings å dra på. ;)

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...
×
×
  • Opprett ny...