Gå til innhold

To millioner Jét-bestillinger


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Når dere skriver at prosessoren er rask, hva er den rask til og hvor rask er den til det? Hvordan er ytelsen målt?

 

Batteri: 3G: 5 timer taletid, 409 timer hviletid; GSM: 8 timer og 20 minutter taletid, 422 timer hviletid

Får håpe dette er reelt. Som regel minker jo batteritiden jo mer hastighetene økes.

 

Men alt i alt er jeg veldig positiv til denne. Jeg tror den blir knallbra.

 

Redigert: Det største problemet med denne er vel støtten for programvare? (Lukket Samsung platform)

Lenke til kommentar

Var det ikke sånn at det var to prossessorer på mobilen også? En som kjørte platformen og den på 800MHz som tok seg av alt det andre? :)

 

8 timer tale tid er jo ganske imponerende, men jeg lurer mer på hvor mye musikk/video avspilling trekker av strøm.

 

Og det med programvare er jo det som faktisk begynner å bety noe, men jeg tror at programmene kommer hvis mobilen blir populær nokk. Det burde vel også være mulig å gjøre det samme som med iPhone, låse den opp.

Lenke til kommentar

Tidspunktet Samsung valgte å lansere denne telefonen var jo egentlig ikke så særlig gjennomtenkt. De har jo nettopp fått Omnia HD på markedet. Selv ser jeg ikke den altfor store forandringen fra disse to telefonene, men jeg synes de burde holdt Jet tilbake en stund. Men det er en spennende telefon da! Selv har jeg Omnia HD og er helt sinnsykt fornøyd med den telefonen :yes: !

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...