Gå til innhold

Prometeia del 2


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det vil vel ligge på ca 6000kr alt i alt (inkl porto osv) . Skaffet brukt for 3000kr , ligger på postkontoret å venter, så da blir det oc :)

 

En ting jeg lurer på er plassen, er det plass til vannkjøling? har planer om å ha vannkjøling på NBSBGPU . Men en eheim pumpe er det vel ikke plass til, kan jo evt. skifte selve kabinettet da.

Lenke til kommentar
en slik må jeg ha... hvor bestiller jeg... går det ikke an å bare lage en box og kjøpe voppo løst... har jo allerede kabbinette så jeg trenger kunn boxen under.....

 

Du kan ikke bruke Vapochill sammen med Prometeia Add-on for Lian Li. For det første skal add-on settet monteres på rammen som prometeia er montert i, for det andre er Vapochill laget slik at den må monteres over hovedkortet, mens Prometeia skal monteres i bunnen av kabinettet.

Lenke til kommentar

snakte med produkt utvikleren til Chip con på TG... han kunne bekrefte at de var i samtaler med et norks firma om distrubusjon av promoteia mach 2 kjøle system, han mente at Mach kom til og koste ca 4500 - 5000kr i norge inkl Lin Li kabinett :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...