Gå til innhold

Facebook på Blu-ray-spilleren


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Oppsummere:

Hvem kjøper blu-ray? Det er entusiastene

 

Gi meg en filmentusiast med eget kinorom som under beste peaken av en film vil se følgende melding på skjermen sin "Kurt sier: halla, hva skjer a?"

 

 

Finn på noe bedre a hollywood, BDLive er bare en vits, er ikke noe poeng å dytte inn funksjonaltitet fordi det skal bl bedre på papiret.

Lenke til kommentar
Oppsummere:

Hvem kjøper blu-ray? Det er entusiastene

 

Gi meg en filmentusiast med eget kinorom som under beste peaken av en film vil se følgende melding på skjermen sin "Kurt sier: halla, hva skjer a?"

 

 

Finn på noe bedre a hollywood, BDLive er bare en vits, er ikke noe poeng å dytte inn funksjonaltitet fordi det skal bl bedre på papiret.

Jeg tror produsentene ser for seg at Blu-ray skal få samme utbredelsen som DVD og VHS hadde, og dermed prøver å legge til rette for det. Men siden lagringsmediet er i ferd med å bli mindre og mindre viktig (siden man kan laste ned og konvertere mellom alle slags mulige media og format på PCen) så spørs det om Blu-ray noensinne vil få den samme utbredelsen.

 

Og bare for å bekrefte det du skriver: Ja, jeg har tenkt å kjøpe LOTR director's cut når den kommer på Blu-ray, og nei, jeg kan ikke tenke meg å fjesbooke mens jeg ser på LOTR. :)

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...