Gå til innhold

Se Samsungs tre nye Omnia-modeller


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bare jeg som ikke får "Kommenter artikkelen" vinduet i artikkelen?!?!?! :|

 

Ellers må jeg si at Omnia 2 ser veldig bra ut! Spesielt når jeg ser at det er 3,5mm jack for lyd og micro-usb til data! =) Meny systemet ser bra ut, skjermen er skarp.. Må bare holde på den, så kanskje det er min neste mobil.

Endret av bIsk0p
Lenke til kommentar

Stjal design og utformingen til Prada? Tror ikke du vet hvor mye penger og tid det går i å designe ting. Tror dere at Apple hadde et annet design, forså å snu 180 grader etter å ha sett LG Prada? Tror dere at det tok 6 mnd å utvikle iPhone?

 

Våkn opp. Please..

Lenke til kommentar

Ser kommentar-feltet fint. Det har berre eit eget element som eg må scrolle ned til.

 

Ellers så er eg kjempeskuffa over å sjå enda 3 WinMo telefoner. Syns dei heller burde oppmuntre Microsoft til eit skikkelig krafttak innen utvikling framfor å resirkulere skranglete greier på denne måten. Har brukt WinMo i årevis, og det er like vondt å bruke i dag som det var i går.

Lenke til kommentar
Det dere har oppgitt som Omnia 2 heter Samsung Jet og har en 3,1" stor skjerm, ikke 3,7". Den har heller ikke WM, men den siste utgaven av samsungs eget OS; Touch Wiz.

 

Det er Microsoft Phone (som det skal hete) som ligger i bunn med Touch Wiz på toppen.

 

Det med skjermstørrelsene lurte jeg også litt på, men men. Over 3" er stort nokk for meg tror jeg :)

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...