Gå til innhold

Nokia E71 får en storebror


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Aller viktigst: Har de fikset kameraet? Er autofokus på femveis-knappen?

 

Var forøvrig ikke like fin som E71. Hvorfor slår de ikke til med en litt bedre skjerm for en gangs skyld?

 

Kamera har økt fra 3.2mpixel til 5mpixel i det minste.. Mye av grunnen til og ikke bytte skjerm er nok at omtrent alt av programmer er i 320x240 format.. Men er helt enig med deg, på tide å oppgradere skjermen..

 

Jeg er 90% sikker på at denne vil få 600mhz prosessor, men E71 er jo lynrask.. Så det har egentlig ikke så mye og si..

Endret av Lionel_Luthor
Lenke til kommentar

Flott telefon. Fikser opp i de små minusene som var med E71, og får et utseende anno 2009.

 

Etter å ha tatt en nærmere kikk på mobilen ser jeg at tastene er noe større enn på E71. Dette ved å bruke litt mer plass både i høyde og bredde. På nederste rad er det blitt plass til to taster til, men mellomromstasten har fått en slankekur.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 2 måneder senere...

Noen som har litt mere spesifikk lanseringsdato for denne?

Eneste jeg finner er estimeringen fra presseomtalen i juni som sier "sent i tredje kvartal 2009" noe som burde tilsi innen 30 dager.

Jeg trenger en ny fon, og denne ser sabla bra ut, men har lite lyst å vente til sommeren 2012 pga eventuelle utsettelser.

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...