Gå til innhold

Nye bilder av Xperia X2


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ikke den fineste telefonen jeg har sett lissom, men lurer på om den har "mousepad" ?
Ja, det ser sånn ut hvertfall. Jeg har imidlertid ikke sett noen WinMo 6.5 som støtter mus?

Optisk styreflate istedenfor piltaster, som forgjengeren.

 

ohh? kjører ikke x1 og x2 samme OS?

X1 kjører WM 6.1, denne kjører WM 6.5 (beta ifølge bildene).

Lenke til kommentar

Det ser dessverre ut som SonyEricsson heller ikke denne gangen, når det gjelder X2, gjør det mulig å få skjermen "tiltet opp" (slik som f.eks. htc gjør mulig igjen på touch pro2) til en brukbar eller gunstig vinkel, hvis man ønsker å ha telefonen åpen på bordet foran seg, som en liten PC.

 

Lurer virkelig på hvorfor de ikke gjør dette mulig, for det utelukker jo ikke at man OGSÅ kan bruke den lille og ubetydelige vinkelen som X1 har, hvis man skulle ønske det?

Endret av mortenandersen
Lenke til kommentar
Det ser dessverre ut som SonyEricsson heller ikke denne gangen, når det gjelder X2, gjør det mulig å få skjermen "tiltet opp" (slik som f.eks. htc gjør mulig igjen på touch pro2) til en brukbar eller gunstig vinkel, hvis man ønsker å ha telefonen åpen på bordet foran seg, som en liten PC.

 

Lurer virkelig på hvorfor de ikke gjør dette mulig, for det utelukker jo ikke at man OGSÅ kan bruke den lille og ubetydelige vinkelen som X1 har, hvis man skulle ønske det?

Har aldri opplevd dette som et problem på min X1. Vinkelen er perfekt som den er.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...