Gå til innhold

Her er I8000 Omnia HD


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Etter en smått skuffende iPhone3G lansering, så vil jeg kanskje vurdere denne :yes:

Den skal altså kjøre Windows Mobile? Da er vell en v6.5 oppdatering mulig?

 

Mest sannsynlig, nei

 

Det er sagt at alle mobiler som skal kjøre WM 6.5 skal ha en designert Windows knapp (slik TP2 og Diamond 2 har)

 

Denne har ikke den knappen, men da igjen, hvem vet :p

Lenke til kommentar
Den ser lovende ut og må testes

Beklager, men hva har du røyka?

 

Ser du de første 10-sekundene av videoen? Ser du hvordan vedkommende sliter med å gå inn hvor han ønsker? Skal trykke på galleri-knappen, men bommer (som alltid i WM), åpner task-manager, må lukke den (ved å trykke på den lille, forhistoriske X-en i høyre hjørne), og så når han faktisk får opp galleriet, så går det suppetreigt?

 

Beklager, men dette var patetisk dårlig. Hver gang jeg ser video av en WM-device så får jeg mark. Microsoft har ikke fulgt med i timen - til og med 6.5 er bare en attpåklatt bugfix-versjon, med det samme, udugelige brukerinterfacet i bunnen.

 

Nei takk, for noe skrot.

Lenke til kommentar

Om ein antar at denne er tatt for rundt 1 til 2 måneder sia, så har dei jaggu ikkje god tid på seg for å optimalisere dette. Den videoen var ikkje flatterende i det heile tatt.

 

Og det faktum at me ser Windows Mobile elementer i det heile tatt (råtne plattformen sin) er skuffende så til dei grader.

Lenke til kommentar
Den ser lovende ut og må testes

 

Beklager, men hva har du røyka?

 

Gress!

 

Om du mener amobil "sin" video, så har jeg ikke sett mye av den da det er lite troverdig for meg.

Videoen jeg linket til er mer troverdig, iallefall for meg da.

Hvis du ser videoen så vil du se at ting skjer der og da, og han påstår at det er et hakk bedre en iphone.

 

Jeg synes at folk skal komme ut av iphone-hjørenet.

Ja, WIndows mobile har sine grunner til å være litt treng, det skjønner jeg godt. Og jeg som kjøper windows mobile, har et par sekunder å vente.. det er verdt å vente, fremfor å få ting til å skje som ikke er verdt å kaste bort et ms på.

 

Så mobilen skal testets uansett. Og for meg som ser det lovende ut. Riktig nok kunne de øke lagringsplass fra 150 MB, men ingenting er sikkert da det ikke er offesielt.

Vi får vente til det kommer noe mer.

Endret av Afghan0
Lenke til kommentar

Hmm.. Denne og Omnia HD er vell ikke samme telefonen? (tok litt tid til jeg faktisk forsto dette)

Den ser da tilnærmet likt spesifisert ut som en Omnia HD? Bare et litt annet skall og Windows Mobile istedenfor Symbian OS?

 

Da er jo spørsmålet, Windows Mobile eller Symbian OS? :hmm:

Lenke til kommentar
Hmm.. Denne og Omnia HD er vell ikke samme telefonen? (tok litt tid til jeg faktisk forsto dette)

Den ser da tilnærmet likt spesifisert ut som en Omnia HD? Bare et litt annet skall og Windows Mobile istedenfor Symbian OS?

 

Da er jo spørsmålet, Windows Mobile eller Symbian OS? :hmm:

 

De aller ferskeste ryktene gikk ut på at den skal kjøre Symbian, men det gjennstår å se.

Lenke til kommentar
Ehm, "afghan0", den videoen du linka til er OMNIA HD, ikke denne I8000 som ikke engang er lansert. Omnia Hd har jeg forresten selv prøvd og er en fantastisk telefon.

 

" "??

tja, Genser løste det hele problemet, la ikke merke til helt, og som genser sier, så er det vel en litenfeil. Jeg så bare "Omnia HD" i overskriften og klikket videre, har liksom ikke sett tallene helt.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...