Gå til innhold

EVGA viser P55-kort og ny GTX 295


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
I likhet med X58 Sli Classified-kortet er kortet utstyrt med en glødende EVGA-logo "just for show".
Disse lager en meget høyfrekvent men også meget lav støy som folk med god hørsel vil irritere seg over.

Jeg håper de fjerner dette tullet på alle kort og jeg har klaget til Asus på deres kort som har dette.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar
Jeg håper de fjerner dette tullet på alle kort og jeg har klaget til Asus på deres kort som har dette.

Det er kanskje noen som synes dette er kult da?

Kan du ikke bare ta ut strømmen av disse lysende logoene? Det gjorde jeg på den maskinen jeg har på jobben med et ASUS ROG kort... Eller hvis det er så ille... Kløpe et annet produkt.

 

Edit:

En ting jeg lurer på... Dette kortet kjører x16/x8/x8 til grafikkortene. Nå vet jeg ikke nok detaljer om Core i5, men trudde det bare skulle være x16 PCI Express 2.0 porter på prosessoren. Ser ikke noen PCI Express switch på hovedkortet heller...

Endret av [GDI]Raptor
Lenke til kommentar
I likhet med X58 Sli Classified-kortet er kortet utstyrt med en glødende EVGA-logo "just for show".
Disse lager en meget høyfrekvent men også meget lav støy som folk med god hørsel vil irritere seg over.

Jeg håper de fjerner dette tullet på alle kort og jeg har klaget til Asus på deres kort som har dette.

 

Pappa har x58 SLI Classified, har hørt det kjøre og har ikkje lagt merke til denne lyden som du snakker om. Og eg rekner med at eg har veldig god hørsel, fordi eg er fremdeles ung.

Endret av Ganam
Lenke til kommentar

Overbevisende Pent Kort (Spørs om Prisen blir likedans) :)

 

Men jeg slenger meg på Theo her, Jallete Lys og farger kan de (Evga) holde seg for god til. Men det er vell ikke vanskeligere enn å plugge ut den kabelen som Logoen står festet i på Hovedkortet (?).

 

Uansett, så ønsker jeg at Produsentene også Lakkerer USB/Lydinntaks (osv) kablene, og ikke bare lar de står der blanke og skinnende.

Klarer heller ikke å se Hull til CPU-Kjøler?

Lenke til kommentar
Endelig et singel pcb 295 men jeg føler det er noe sent ettersom neste gen brikker er rett rundt hjørnet ? Men der som dette er 2 stk 285 brikker på pcbet er det meget spennende for meg vertfall ....
Det er to 275-brikker som vanlig. Eneste 295 med 285-brikker er det Asus lanserte for litt siden, som produseres i begrenset opplag

 

Men jeg slenger meg på Theo her, Jallete Lys og farger kan de (Evga) holde seg for god til. Men det er vell ikke vanskeligere enn å plugge ut den kabelen som Logoen står festet i på Hovedkortet (?).
Det er vanligvis ikke vanskeligere enn å røske ut en kabel, nei. Har forøvrig aldri vært borti nevnte problem selv, men hørt om flere som har reagert på det.
Lenke til kommentar
Jeg håper de fjerner dette tullet på alle kort og jeg har klaget til Asus på deres kort som har dette.

Det er kanskje noen som synes dette er kult da?

Kan du ikke bare ta ut strømmen av disse lysende logoene? Det gjorde jeg på den maskinen jeg har på jobben med et ASUS ROG kort... Eller hvis det er så ille... Kløpe et annet produkt.

 

Edit:

En ting jeg lurer på... Dette kortet kjører x16/x8/x8 til grafikkortene. Nå vet jeg ikke nok detaljer om Core i5, men trudde det bare skulle være x16 PCI Express 2.0 porter på prosessoren. Ser ikke noen PCI Express switch på hovedkortet heller...

"Ta ut strømmen" av noe microsmå LEDs i størrelsesorden transistor som er loddet rett på hovedkortet? Neh :)

 

Det visuelle er kult, det som ikke er kult som jeg nevner er støyen det genererer. Jeg skulle gjerne hatt muligheten for å ha en jumper til å deaktivere det.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...