Gå til innhold

Asus med tynne Intel-bærbare


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette så lekkert ut ja, skal bli interessant å se flere spesifikasjoner.

 

Prisen er jo veldig hyggelig i forhold til macbook air hvertfall, og tykkelsen ser ut til å bli tilsvarende her.

 

Litt dumt at 12" ikke blir like tynn som 13" versjonen.

Lenke til kommentar

Litt for dårlig, men prisene blir avgjørende. Ser ikke hvorfor ikke alle modellene kunne hatt G9400 når selv netbooks har det.

 

Hvorfor sies det ingenting om skjermteknologi og oppløsning på disse skjermene? Det kan jo være fallgruven her.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar
Det jeg mente var at det ikke er noe du kan vise på en skjerm med den oppløsningen uten å strekke eller skalere det, burde vel skrevet skjerm i stedet for skrivebord...

Jeg er ikke helt inne på dagens maskiner, men dette er vel en 15,6", og da slipper man vel å strekke på bildet?

Lenke til kommentar

Asus UX30 passer perfekt til mitt bruk egentlig. Jeg trenger en bærbar som er både lett og har god batterilevetid. Ytelse er totalt irrelevant, fordi jeg skal bruke den til utdanning, altså først og fremst tekstdokumenter og internett. Da er det langt viktigere med et godt tastatur og lyssterk skjerm. Alt dette til en helt forsvarlig pris. Så vil jeg heller legge cirka 6000 kroner i en selvbygget stasjonær, som tar over de tunge oppgavene på en større skjerm. Perfekt, Asus, perfekt! :new_woot:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...