Gå til innhold

Sniktitt: Sony Ericsson Satio


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Prisen vil nok bli en demper på salget, da denne er nesten lik 5800.

Grovt sett vil jeg nå si at 5800 først og fremst er for dem som vil ha en god musikkmobil, mens Satio prøver å lokke med "beste" kameratelefon. Hvorvidt 12 mp virkelig er en god idé kan selvsagt diskuteres, men folk tror jo fortsatt at desto flere megapixler gir desto bedre bilder - og Sony Ericsson gir folket det de tror de vil ha. Kan jo faktisk tenkes at de har klart å lage en knallbra kameratelefon også. Det var mange som mente at 8 mp var overkill også, men C905 har vist seg å være den beste kameratelefonen på market fram til nå. Til sammenligning har 5800 "bare" 3,2 mp.

Endret av Superparanoid
Lenke til kommentar

@Bokorm, nei Ovi Store er kun for Nokia ja. Selvom flere telefoner i dag bruker Symbian, vil ikke det si at en SE telefon med Symbian blir som 5800 i forhold til kompabiblitet. Ble selv ganske skuffet i forhold til det når jeg hadde Innov8, og trodde dette i praksis var Nokia, det var det altså ikke. Greit som en "head up" bare, om noen tror de får tvers igjennom Nokia funksjonalitet på Satio. Det sagt, blir det spennende å se hvordan denne blir tilslutt. Har prøvd en tidlig modell av den, og det virket ganske bra. Fikk også prøvd kamera på den, dog det var en beta med bare 8mpx, og det virket ganske bra. Men forbanne meg om dem ikke har droppa minijack. Skamme seg SE!

Lenke til kommentar

Jeg savner testing av batterikapasistet.

Har ikke anledning til å lade telefonen støtt og stadig.

Har prøvd to forskjellige Nokia (N76 og E65) telefoner og det er begredelig.

Når batteriet er nytt holder to til tre dager og etter et halvt års tid er de nede i en dag med lite samtaler.

Oppgradering av SW hjelper noen få timer!!

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...
  • 2 måneder senere...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...