Gå til innhold

Innovative Nett-PC-er fra Gigabyte


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det er jo bare bra, Wheelman. Trenger litt software for å få hardwaren til å fungere.

Hahaha! Så genial metafor, den må skrives ned.

 

Etter min smak er disse fortsatt litt for svake i forhold til pris, har litt for lav oppløsning (er 1280x1024 for mye å ønske seg?), og burde komme med SSD av OK kvalitet. Jeg regner med vi får se noe sånt over nyttår kanskje.

Lenke til kommentar
M1022 fremstår som en ordinær nett-PC. Den har tilsvarende spesifikasjoner som T1028 og 10.1 tommers skjerm, den eneste forskjellen er designet og en lur dockingløsning. Ved kjøp av M1022 inkluderer Gigabyte en docking-stasjon som kobles til skjerm/TV, tastatur og mus. Docking-funksjonen aktiveres umiddelbart uten behov for noen form for handling og skjermbildet justerer seg selv.

Ja, for de som ikke har benyttes seg av PC siden 80-tallet virker nok dette svært innovativt.

Lenke til kommentar
Likte tablet-utgaven med touch-skjerm jeg. Muligens ganske genial å surfe på i sofa'n når man er dårlig etter en hard kveld på rom-flaska... Bare snu skjermen, klappe den sammen og surfe med finger'n, det er nok ganske perfekt.

bare pass på hvor mageinnholdet tar veien...

 

forøvrig er det langt fra første produkt fra gigabyte med den muligheten...

Lenke til kommentar
HTC shift?

 

eller for den del en KVM switch?

 

Ser ikke helt hva verken Shift eller en KVM switch har med dette å gjøre. Men du kan kanskje utdype?

 

disc:

Herlig tablet-docking konsept hehe.

 

Jeg kunne godt tenkt meg en slik ja. Om noen utvikler ett program for Android som kan brukes for å fjernstyre f.eks. MediaPortal så kan tableten brukes i sofaen både for lett surfing og styring av HTPCen, og så kan du bare putte den i netbooken om du har andre oppgaver som krever endel skriving. Rett og slett to produkter i ett.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...