Gå til innhold

Her er juni-mobilene


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
S8300 Ultra Touch

Skjermen er også høyoppløst, med en oppløsning på 240 x 400 piksler.

Det der er vel ikke akkurat snakk om noen høy oppløsning..

 

Ultra Slide

For lokale filoverføringer har telefonen Bluetooth 2.1, altså ikke den nyeste og kjappeste versjonen av teknologien.

Det er jo den nyeste og kjappeste Bluetoothversjonen som er på markedet. 3.0 kommer jo ikke før til neste år, og 2.0 er jo den vanligste versjonen på telefoner i dag.

 

Ellers er det jo noen spennende mobiler på vei, og ellers det vanlige oppgulpet av standardtelefoner.

Lenke til kommentar

Burde ikke mobiltelefoner heller komme med DAB radio? FM via antenne er jo bare skurr og sus om dagen.

Synes mobiltelefoner heller bør være en bro mellom ny og gammel teknologi og inneholde DAB mottaker og FM sender!

 

N97 har vel også 28mm vidvinkel håper jeg? Blir jo teit om flaggskipet har dårligere opptikk enn lillebroren N86. Har N97 også AMOLED?

 

EDIT:

Ellers er det veldig tilfeldig hva slags specs dere oppgir for de forskjellige telefonene. Hvorfor nevnes ikke skjermteknologi, skjermstørrelse og oppløsning for alle telefonene hvor dette er relevant? Eks. N97.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar
Burde ikke mobiltelefoner heller komme med DAB radio? FM via antenne er jo bare skurr og sus om dagen.

Synes mobiltelefoner heller bør være en bro mellom ny og gammel teknologi og inneholde DAB mottaker og FM sender!

 

N97 har vel også 28mm vidvinkel håper jeg? Blir jo teit om flaggskipet har dårligere opptikk enn lillebroren N86. Har N97 også AMOLED?

 

EDIT:

Ellers er det veldig tilfeldig hva slags specs dere oppgir for de forskjellige telefonene. Hvorfor nevnes ikke skjermteknologi, skjermstørrelse og oppløsning for alle telefonene hvor dette er relevant? Eks. N97.

 

Trodde ikke N97 hadde Amoled og heller ikke 28mm vidvinkel.. hmm.. forske.. google..

Lenke til kommentar

Omnia HD virker meget interessant. Dog den har vel ikke lenger verdens høyeste oppløsning, som ble påstått 27. april, det har vel blitt lansert en mobilskjerm med 800x480(LG?) som jeg leste om her for noen uker siden?

 

Ellers frister AMOLED skjermen, batterilevetiden og mye av dette sterkt. Siden den kjører Symbian S60 5th edition, kan jeg da bruke Nokia PC Suite mot den? Kan jeg også installere TomTom Navigator for S60 som jeg nå bruker på min E51?

 

Det som vår meg til å tenke på N97 er qwerty tastaturet, så jeg trenger lang betenkningstid her. Har alltid holdt meg til classic telefoner og ventet med avanserte smartphones fordi de har virket uferdige, samt at det er vanskelig for å bestemme seg for grensesnitt (tastatur eller ei). Man blir fort fettet på fingrene og jeg ser for meg at jeg kommer til å bli mani-tørkende på en ren skjermtelefon. Det er nesten så man skulle fått fingertupp handsker med slike.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar
Mye snacks der ja men hva med iPhone? Kommer jo ny utgave under WWDC.

Det kommer vel ingen ny Iphone i norske butikkhyller i juni. Apple har heller ikke bekreftet at det vil komme en eller flere nye Iphones.

 

Omnia HD virker meget interessant. Dog den har vel ikke lenger verdens høyeste oppløsning, som ble påstått 27. april, det har vel blitt lansert en mobilskjerm med 800x480(LG?) som jeg leste om her for noen uker siden?

Den har vel heller aldri hatt verdens høyeste oppløsning. Det kom jo allerede i fjor telefoner på det norske markedet med skjermoppløsning på 800x480 (som HTC Touch HD og Kovsky (Xperia)).

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...