Gå til innhold

Sony Ericssons "Idou" er lansert


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
oyoyoy..

 

nytt dilemma

Iphone eller denne?!?! hva hadde dere andre valgt?

Sliter med AKKURAT det samme. Står mellom en av de nye iPhonene som kommer eller denne.

Satio har jo et sykt kamera som kommer til å være ganske viktig for meg spesielt neste år når jeg skal utenlands et halvt år. Greit å slippe å dra på et ekstra kamera hele tiden.

 

iPhone har i det minste 3,5mm jack også. :hmm: Dilemma dette her egentlig.

Lenke til kommentar
Ja det vet jeg jo så klart, men om det lever opp til det de har sagt blir det vel fort det beste mobilkameraet som er? Uansett så er det bedre enn iPhone sitt vil jeg tro. :)

 

Ja vi merker jo det. Og ja, det skal ikke mye til for å slå iPhones kamera! Satio har nok allerede knust den.

Lenke til kommentar

Jeg fatter, FATTER ikke at SE ikke skjønner at de kommer til å øke salgene ved 20% hvis de bare smetter i en j***a 3,5 mm jack. De har vist at de kan det (X1 og W995) men så driter de på draget igjen og dropper det i noe som kunne vært en kongetelefon.

 

ARGH

Lenke til kommentar

Knotta på en Nokia Tuba, sorry Tube, sorry ExpressMusic 5800 (elendig navn) og det var tragiske saker. Jeg hadde tro på S60 5th før det, det skulle jo være lekkert og raskt? Er spent på om SE har gjort noe bedre ut av det. Har tro på at det vil se pent ut men så spørs det hvor raskt det går. Omnia HD kjører også S60 5th ed og de klarer å ta opp video i 720p/25fps, SE prater om 3D/HD-spill så det må være noe grafikkaksellerering under panseret. Om de utnytter det til å aksellerere menyer og grafikk i interface kan det bli kult. Som langvarig X1-bruker sliter jeg med å forestille meg hvordan jeg skal klare å leve uten Windows Mobile. Tror opplevelsen av Satio i butikken vil avgjøre om det blir et kjøp eller ikke.

 

Sidenote: Er det bare jeg som synes "Idou" hørtes bedre ut enn "Satio"? Og er det bekreftet, W995 ble den siste telefonen med <bokstav><tall, tall, tall> betegnelse fra SE? Får alle telefonene egennavn nå framover?

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...