Gå til innhold

Nettleseren som gir deg hele nettet


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ble skuffa nå. Har brukt denne siden februar når jeg har hatt behov for flash-støtte, og slik blir det nok fremdeles. Irriterende at de ikke har fikset oppløsningsproblemet, slik at man må zoome inn for å klare å lese det som står. Dermed blir nok Opera Mini værende hovednettleseren min fortsatt.

Lenke til kommentar
Ja, ser slik ut, S60 har rimelig lenge vært nedprioritert hos dem. Har forstått at begrunnelsen er for liten interesse fra OEM-er Du kan følge med her: http://my.opera.com/operamobile/blog/

 

Ellers kommer også Opera Mini 5 snart, men der er det ukjent hva som kommer av nyheter.

 

okei.. takk for svar.. Helt fantastisk og kunne laste en internett side på 10 sekunder, gleder meg til 9.7 turbo er ute gitt..

Lenke til kommentar
Ja, ser slik ut, S60 har rimelig lenge vært nedprioritert hos dem. Har forstått at begrunnelsen er for liten interesse fra OEM-er Du kan følge med her: http://my.opera.com/operamobile/blog/

 

Ellers kommer også Opera Mini 5 snart, men der er det ukjent hva som kommer av nyheter.

 

okei.. takk for svar.. Helt fantastisk og kunne laste en internett side på 10 sekunder, gleder meg til 9.7 turbo er ute gitt..

 

testa på min Opera Mini nå. Lasta VG's nettside på 5 sekunder.......

Lenke til kommentar

Irriterende hvor lite responsivt GUIet var. Om bare Opera Mobile 9.7 kommer til S60 snart.

 

Skyfire [...] operates by rendering requested web pages on a server [...] before sending the rendered output [...] as images annotated with interactive items such as links and text-fields.
Det forklarer en hel del... Endret av Sigmund_Freud
Lenke til kommentar

Silverlight 2.0 og Flash 10? Det høres nesten ut som det er for godt til å være sant! Men hvis GUI'et er så tregt som folk her i tråden påstår, blir nok Opera stående mester.

 

Men bare tenk...man kan jo i teorien logge inn på TV2 Sumo og se TV2 direkte på mobilen i så kvalitet nettet tillater :new_woot: (Silverlight)

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...