Gå til innhold

Tre nye Iphones til sommeren?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det er altså ikke av uvitenhet dere ikke vil skrive merkenavn slik fabrikaten skriver det, men av manglende respekt for fabrikanten...

Hehe ;) Det er nok (desverre) ganske vanlig å gjøre dette, ihvertfall i Norge.

 

Det må da sløse unødig m batteri å ha en lysende elpelogo?

Nei, tror ikke det. Regner med det vil være noe slikt som på MacBook/MackBook Pro/etc hvor det er skjermens bakgrunnsbelysning som rutes til baksiden av enheten.

Hvis ikke, så vil de nok kun være snakk om en enkelt lysdiode som kun vil lyse opp Apple logoen når bakgrunnslyset, på skjermen, er på. Den vil nok ikke lyse når iPhone-en er i standby modus (altså når tastelåsen er på).

Lenke til kommentar

Sant nok. Laderen til min eldste iPod hadde et blått lys som lyste opp hele rommet om man ladet om natten. Men jeg fikk etter hvert den glimrende idéen å dekke lyset til med maskeringsteip :roll:

 

Men; disse tre modellene. Ikke at jeg tror noen vet, men vil det bli en mindre modell (type "iPhone nano")?

Drømmen er at det kommer en lignende den man har i dag, bare med utskyvbart qwerty-tastatur :dribble:

Lenke til kommentar
Men ikke noe bedre CPU, grafikkchip eller OS?

 

 

Ryktene vil ha det slikt at Apple vil oppgradere CPUen og doble RAMen fra 128MB til 256MB. Rytene om OLED-skjerm kan kanskje se ut til å stemme, med tanke på at Microsofts Zune HD, som ble vist fram igår har OLED.

 

Bedre OS? Firmware 3.0 vil bli lansert hvert øyeblikk.

Endret av Steffen Moss
Lenke til kommentar

I følge ryktene vil den ha OLED. Dette virket usannsynlig for noen dager siden pga. pris, men Zune HD beviser jo at det er fullt mulig at dette faktisk stemmer.

 

Jeg håper på:

 

- OLED skjerm

- Raskere CPU, og mer RAM

- Slankere

- 32-64GB minne (32GB er så og si "bekreftet")

- Bedre batteri.

- Bedre kamera med video, selv om jeg ikke bruker kameraet så mye.

 

Resten av jobben gjør firmware 3.0.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...