Gå til innhold

Nokia og Sony Ericsson taper marked


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Både Samsung & LG har jo laget modeller som jeg faktisk har hatt lyst på den siste tiden, og sitter med intrykket av at BlackBerry gjør det greit om dagen også, iphone får man opp i tryne uansett hvor man går, så selv om motorola har trukket seg litt tilbake er det ikke så uventet at SE & Nokia sitt salg minker litt.

Lenke til kommentar

må innrømme at jeg ikke kobler blackberry og privatbruk...

 

og dem fleste produsentene virker som dem enten lager iphone-lookalikes (eller kanskje en skal kalle dem såpestykker med skjerm?) eller samme gamle med ett nytt strøk maling. om da ikke du tilfeldigvis bor ett sted hvor operatører har siste ord om hva for telefoner en kan bruke på deres system, der virker det skummelt nok som noen spennende design dukker opp...

Lenke til kommentar

Dette er vel ikke så rart når alt Nokia & Sony Ericsson kaster ut på markedet er rene kopier av sine forrige modeller :hrm: Eneste jeg har sett fra de nå idet siste som kunne fristet er Nokia`n med trykkskjerm.. (5800?) og Xperia X1 til Sony Ericsson. Disse kunne jeg tenkt meg å prøve idet minste, en senere gang. Men noe virkelig drastisk må ihvertfall skje, mener jeg :roll:

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...