Gå til innhold

MSI lanserer flere tynne bærbare


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Intel har tidligere satt de kommende CULV-prosessorene i et prissegment mellom 699 og 1199 USD (5000 til 9000 kr)

Det var da veldig dyrt for en prosessor :p

 

Så disse maskinene har alså en Core 2 Solo. Noe nytt om frekvens og andre spesifikasjoner på disse?

Opp til 4 GB RAM, hva er standard i dem?

Opp til 500GB harddisk, hva er standard?

Produsenter er veldig glade i å oppgi maks spesifikasjoner og startpris, men ikke basis-spesifikasjoner og prisen på maks spesifikasjoner. Etter min mening er dette veldig villedende, men jeg mener det er helt greit om de oppgir basis-spesifikasjoner og pris på det, og så sier hvor mye som kan oppgraderes.

Lenke til kommentar

Nok en ganske mangelfull produktlanseringsartikkel.

 

- Bør ikke tykkelsen oppgis, da dette er deres viktigste punkt?

 

Begge modellene har mulighet for eksterne optiske stasjoner noe som er hovedgrunnen for at maskinene har blitt så tynne og lette.

Det er vel heller mangelen på intern optisk stasjon, ikke muligheten for ekstern optisk stasjon, som er grunnen.

 

Så forresten lekker ut på øverste bilde, bildet under var ikke like fristende.

Lenke til kommentar
Begge modellene har mulighet for eksterne optiske stasjoner noe som er hovedgrunnen for at maskinene har blitt så tynne og lette.

Det er vel heller mangelen på intern optisk stasjon, ikke muligheten for ekstern optisk stasjon, som er grunnen.

 

Stusset på det jeg også, de fleste maskinene som finnes i dag har vel muligheten for ekstern optisk stasjon.

Lenke til kommentar
Begge modellene har mulighet for eksterne optiske stasjoner noe som er hovedgrunnen for at maskinene har blitt så tynne og lette.

Det er vel heller mangelen på intern optisk stasjon, ikke muligheten for ekstern optisk stasjon, som er grunnen.

 

Stusset på det jeg også, de fleste maskinene som finnes i dag har vel muligheten for ekstern optisk stasjon.

 

Begge modellene manger innebygd optisk stasjon,

 

Les lengre i teksten så ser dere at det passet...

 

:)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Z9Cy2AAy

Jeg synes de er så "gnitne" på skjermoppløsningen. Man begynner etter hvert å få flere 10" netbooks med oppløsning på 1366x768. HP's Mini 2140 har dette (som opsjon), og Dells Mini 10 begynner å få det i noen land også.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...