Gå til innhold

Overoppheting rammer HP-batterier


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Sitter med en dv9500 som har et batteri som klarer 15min uten strøm. Hadde håp om å få et nytt et, men den gang ei :/

de er ikke særlig villige bytte dårlige batterier nei, 98% av de med kort levetid er etter hp sin mening brukerfeil.

men at hp opererer med 1år garanti på batteriene sine på maskiner med 3års garanti uten gjøre særlig for og innformere om dette er jeg lite fan av.

 

f.eks bruke laptoppen med lader uten ta utav batteriet regnes som skade på batteriet forårsaket av kunden som ikke fulgte bruksanvisningene

Endret av cruzader
Lenke til kommentar
Sitter med en dv9500 som har et batteri som klarer 15min uten strøm. Hadde håp om å få et nytt et, men den gang ei :/

de er ikke særlig villige bytte dårlige batterier nei, 98% av de med kort levetid er etter hp sin mening brukerfeil.

men at hp opererer med 1år garanti på batteriene sine på maskiner med 3års garanti uten gjøre særlig for og innformere om dette er jeg lite fan av.

 

f.eks bruke laptoppen med lader uten ta utav batteriet regnes som skade på batteriet forårsaket av kunden som ikke fulgte bruksanvisningene

 

Slet med at batteriet til min dv2799eo etter 10 måneder kun holdt i 15-30min. ett par mailer frem og tilbake for å prøve andre ting først så sendte de meg nytt i posten gratis, 3 dager senere kom det på døren.

 

Forstår ikke dere som klager over at hp ikke er villige til å bytte batterier. I mitt tilfelle var servicen fantastisk!

Lenke til kommentar

Hvis batteritiden stuper som dere sier så er det bare èn ting å gjøre. Maile eller ringe support, være forbanna, og stå på ditt at du ikke har gjort noe feil, og at dette er for dårlig i forhold til hva du forventer av merket. Hvis du ikke får medhold på 1-2 forsøk nevner du at du vil gå til forbrukerorganisasjon og spre tilfellet på nettet, fordi slikt ikke kan aksepteres.

Lenke til kommentar

Jeg har bare gode erfaringer med supporten til HP. Det er når de først skal begynne å skru på maskinen(InfoCare) at problemene oppstår.

 

Har selv fått nytt batteri på min dv2130 to ganger, og det siste batteriet har holdt et år med bare 5% slitasje nå :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...