Gå til innhold

Mer trøbbel med Canons proff-kameraer


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Huff dette var ikke bra!

Canon er jo for 9 året på rad kåret til det kameramerke som har høyest tillit i europa.

Men heldigvis ordner produsenten opp i problemet og slik har jeg forstått at det er med f.eks BMW også.

Bilrodusenten har også noen problemer men ordner opp slik at kunden kan bli fornøyd.

Det er vel slik BMW og Canon har noen av de mest fornøyde kundene i europa tross alt.

Kilde: Autoindex og Det Beste.

Uansett får vi jo håpe produsentene også gjør sitt for å ungå probelemene også.

Lenke til kommentar

Har selv jobbet for BMW og ja, de er flinke når det kommer til å tilfredstille kundene sine.

Men man kan jo si som VW sa en gang også da det ble spurt om hva de skulle gjøre med rustproblemene oppe i norge. VW: "Så klart vi kan fikse det, vi selger jo flere biler til postvesenet her i Tyskland enn vi selger biler til hele Norge"

 

De små utgiftene det koster å fikse de som har feil på brikka veies opp på et vis. De koster vel ikke 30.000 å produsere heller...

Lenke til kommentar

Oljeflekken ser ihvertfall noenlunde likt ut som bildet i artikkelen viser. Men det kan selvfølgelig være noe annet som bare ligner.

Edit: Legger til noen bilder her: Bildet til venstre er markert ned de plassene hvor jeg har oppdaget noe som ligner på olje, mens på bildet til høyre er det er croppet bilde av hovedbilde, og viser den tydeligste flekken.

Endret av kornelen
Lenke til kommentar
Huff dette var ikke bra!

Canon er jo for 9 året på rad kåret til det kameramerke som har høyest tillit i europa.

Men heldigvis ordner produsenten opp i problemet og slik har jeg forstått at det er med f.eks BMW også.

Bilrodusenten har også noen problemer men ordner opp slik at kunden kan bli fornøyd.

Det er vel slik BMW og Canon har noen av de mest fornøyde kundene i europa tross alt.

Kilde: Autoindex og Det Beste.

Uansett får vi jo håpe produsentene også gjør sitt for å ungå probelemene også.

 

Jepp,og tilliten blir neppe mindre av at de tar problemer som dukker opp seriøst, for hvem kan påberope seg å være feilfrie :cool:

Selvsagt er det trist at feil som dette oppstår,men som sagt så er det vel neppe noen som kan gardere seg mot slikt uansett hva en produserer,det som da er viktig er at produsenten viser annvar, som her.

 

Ha en fin 17 Mai.

 

Mvh. Snekker`n

Lenke til kommentar
Må nok kjøpe meg noe sensorswabs eller noe slikt, for dette støvet sitter godt fast(har prøvd mange ganger med blåsebelg). Takk for evaluering av bildene.

kjør på med q-tips veldig lett på sensoren der støvet er. er det olje så vil det smøres utover.. gøy gøy

Lenke til kommentar

Nikon D3 har da hatt tilsvarende "oljesøl" problem rett etter lansering. Ikke sett noe til det på min heldigvis, men en renskerunde samt tørking av områder med overdrevet oljemengde løser problemet. Ser ikke på dette som et problem engang, kan skje alle. Stort pluss til Canon for at de faktisk rydder opp etter medarbeidere har vært litt hard med oljekanna under monteringsrunden ;)

Endret av TGB
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...