Gå til innhold

Gjør seg klar for "Iphone 2009"


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Og hvorfor skulle man det? Først og fremst har man jo allerede betalt masse penger for den. Er ikke jeg som er interessert i å bruke ~6000 i året på mobiltelefon. Dessuten så er det den nye firmwaren som er forskjellen, ikke så mye telefonen. Så klart er det kjekt med 32GB minne osv, men det forsvarer ikke å bytte telefon med mindre man har alt for mye penger mellom hendene.

 

I :love: my iPhone 3G :p

Lenke til kommentar

Jeg ser ikke helt poenget med å skrive om hva kunder i USA får tilbudet om! Hadde dette vært et tilbud for norske kunder, eller dere hadde vist hvordan norske kunder kunne benyttet seg av tilbudet, så kanskje.. Det at en produsent kvitter seg med lagere av et utgått modell er jo ingen nyhet..

Lenke til kommentar

Hehe, bytte ut iPhonen pga IM+ krasjer? Vel, da har jeg en nokså sjokkerende nyhet for deg. Det er IM+ som er problemet. Ikke iPhonen.

 

Angående jailbreak, så er firmware 3.0 (beta) allerede jailbreaked, men problemet er basebandet. Så det er ikke snakk om selve iPhonen "støtter" jailbreak, men firmwaren. Så når 3.0 blir lansert, så kan du trygt oppgradere, men du vil miste jailbreaken og Cydia inntil PwnageTool eller QuickPwn kommer i en ny versjon.

 

Men joda, det skal bli kjekt med mer RAM!

Lenke til kommentar
Sånn som den idiottelefonen min av en iPhone 3G 2G kræsjer med IM+ så vil jeg gjerne bytte ut den med en iPhonemodell i 2009-utgave om jeg er så heldig at den støtter jailbreak og alle andre finurlige ting jeg har lyst til å hive innpå.

 

Hvorfor ikke hive ut IM+ og kjøpe f.eks. BeeJive IM? Den er litt dyr, men 100 % stabil.

Lenke til kommentar

Vil Apple følge sin vanlige prismodell? Hvor iPhone 2009 16GB da burde ta over prisen til dagens iPhone 3G 8Gb, og iPhone 2009 32GB ta over prisen til dagens iPhone 3G 16GB? :)

 

Syntes det er en helt grei oppgradering av iPhone, eneste jeg savner er LED og høyere oppløsning, samtidig er det snakk om raskere prosessor som jeg er skeptisk til med tanke på at det tydeligvis ikke blir gjort noe med det allerede dårlige batteriet? :hmm:

Lenke til kommentar
Vil Apple følge sin vanlige prismodell? Hvor iPhone 2009 16GB da burde ta over prisen til dagens iPhone 3G 8Gb, og iPhone 2009 32GB ta over prisen til dagens iPhone 3G 16GB?

 

Ja jeg vil jo tro det med tanke på at minneprisen går nedover, så Apple taper nok ingenting på å holde de samme prisene, samtidig som de justerer opp minnet.

 

Syntes det er en helt grei oppgradering av iPhone, eneste jeg savner er LED og høyere oppløsning, samtidig er det snakk om raskere prosessor som jeg er skeptisk til med tanke på at det tydeligvis ikke blir gjort noe med det allerede dårlige batteriet?

 

Høyere oppløsning ligger høyt på ønskelisten min, selv om dagens oppløsning er helt kurant. Men med oppløsning i tankene, vil ikke dette gå utover dagens applikasjoner i AppStore? Alt der er jo utviklet for dagens oppløsning.

 

Batteriet må de nesten gjøre noe med, selv om jeg ikke er så avhengig av å ha et superbatteri.

 

Men jeg tror Apple må gjøre en del store endringer i den nye iPhonen hvis de i det hele tatt vil at personer med dagens 3G og 1.gen (som meg) kjøper den nye. Kort sagt, så må vi ha en grunn for å kjøpe den nye.

Lenke til kommentar
Hehe, bytte ut iPhonen pga IM+ krasjer? Vel, da har jeg en nokså sjokkerende nyhet for deg. Det er IM+ som er problemet. Ikke iPhonen.

 

Angående jailbreak, så er firmware 3.0 (beta) allerede jailbreaked, men problemet er basebandet. Så det er ikke snakk om selve iPhonen "støtter" jailbreak, men firmwaren. Så når 3.0 blir lansert, så kan du trygt oppgradere, men du vil miste jailbreaken og Cydia inntil PwnageTool eller QuickPwn kommer i en ny versjon.

 

Men joda, det skal bli kjekt med mer RAM!

Vel, da en ny iPhone betyr ny HW så tror jeg en jailbreak ikke bare er rett rundt hjørnet. Grunnen til at jeg vil kjøpe ny tlf er å IM+ får mer minne å boltre seg på. Er ikke det god nok grunn for noen her? Latterlig.

Lenke til kommentar
Vil Apple følge sin vanlige prismodell? Hvor iPhone 2009 16GB da burde ta over prisen til dagens iPhone 3G 8Gb, og iPhone 2009 32GB ta over prisen til dagens iPhone 3G 16GB?

 

Ja jeg vil jo tro det med tanke på at minneprisen går nedover, så Apple taper nok ingenting på å holde de samme prisene, samtidig som de justerer opp minnet.

 

Syntes det er en helt grei oppgradering av iPhone, eneste jeg savner er LED og høyere oppløsning, samtidig er det snakk om raskere prosessor som jeg er skeptisk til med tanke på at det tydeligvis ikke blir gjort noe med det allerede dårlige batteriet?

 

Høyere oppløsning ligger høyt på ønskelisten min, selv om dagens oppløsning er helt kurant. Men med oppløsning i tankene, vil ikke dette gå utover dagens applikasjoner i AppStore? Alt der er jo utviklet for dagens oppløsning.

 

Batteriet må de nesten gjøre noe med, selv om jeg ikke er så avhengig av å ha et superbatteri.

 

Men jeg tror Apple må gjøre en del store endringer i den nye iPhonen hvis de i det hele tatt vil at personer med dagens 3G og 1.gen (som meg) kjøper den nye. Kort sagt, så må vi ha en grunn for å kjøpe den nye.

Selv synes jeg batteriet leverer tilfredsstillende mengder strøm, men det gjelder jo mindre på min 2G da den begynner å bli litt sliten mtp. kapasitet og min aktive bruk.

Sånn som den idiottelefonen min av en iPhone 3G 2G kræsjer med IM+ så vil jeg gjerne bytte ut den med en iPhonemodell i 2009-utgave om jeg er så heldig at den støtter jailbreak og alle andre finurlige ting jeg har lyst til å hive innpå.

 

Hvorfor ikke hive ut IM+ og kjøpe f.eks. BeeJive IM? Den er litt dyr, men 100 % stabil.

Som du sier: Dyr, men stabil. Da bytter jeg heller mot en real klient som dessverre trenger litt mer minne å boltre seg på. Håper SHAPE Services optimaliserer litt snart.

Endret av SpecialForce
Lenke til kommentar
Hehe, bytte ut iPhonen pga IM+ krasjer? Vel, da har jeg en nokså sjokkerende nyhet for deg. Det er IM+ som er problemet. Ikke iPhonen.

 

Angående jailbreak, så er firmware 3.0 (beta) allerede jailbreaked, men problemet er basebandet. Så det er ikke snakk om selve iPhonen "støtter" jailbreak, men firmwaren. Så når 3.0 blir lansert, så kan du trygt oppgradere, men du vil miste jailbreaken og Cydia inntil PwnageTool eller QuickPwn kommer i en ny versjon.

 

Men joda, det skal bli kjekt med mer RAM!

Vel, da en ny iPhone betyr ny HW så tror jeg en jailbreak ikke bare er rett rundt hjørnet. Grunnen til at jeg vil kjøpe ny tlf er å IM+ får mer minne å boltre seg på. Er ikke det god nok grunn for noen her? Latterlig.

 

Merkelig at du har slike problemer da. Jeg også bruker IM+ for øyeblikket, og jeg har ingen problemer med å kjøre IM+ sammen med Notater, WunderRadio og Safari. Sjekk bildene:

 

post-95751-1242335997_thumb.png post-95751-1242336003_thumb.png

Lenke til kommentar

Det gjør man ja. Søk etter "Spell Number" i AppStore. (Du må ha firmware 2.2 eller nyere for at dette skal fungere.)

 

Naviger deg så til:

 

- Instillinnger

- Generelt

- Tastatur

- Internasjonale Tastaturer

- Japansk --> Emoji [ON]

 

Du kan trygt slette applikasjonen etter at dette er gjort.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...