Gå til innhold

Nå kommer den til Norge


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er rimelig frista til å vente på Samsung sine. Dei virker bedre stilt enn konkurransen på dei fleste måter. Uansett, blir sinnsjukt spennende dette her. Mobilmarkedet har virkelig begynt å elte på segetter at det blei ganske skarp konkurranse når Apple droppa dingsbomsen sin.

Lenke til kommentar

Såvidt jeg vet har ingen i Europa tilgang til paid apps enda. Norskt softwaretastatur er det allerede (du må holde inn a eller o for å få opp spesialtegnene), noe mer enn dette vet jeg ikke om kommer. Da må det isåfall omprioriteres på hvilke knapper som skal vises eller lage det mindre (som jeg tror neppe skjer).

Men kan jo hende det kommer en del "uoriginale" keyboards!?

Endret av datating
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Jeg har bestillt den å får den til uken :)

Men jeg lurte på noe angående GPS'n er det som på nokia liksom? Har en SE C902 som viser seg å ha A-GPS, aldrig prøvd det. Men vet en kompis av meg bruker sin Nokia 5800 Xpress music på Garmin. Kan jeg det med denne? Om ikke enda kan jeg det ettervert muligens, er jo ikke sikkert det er noen program til tlf enda. Men det jeg i hovedsak lurte på var om det var A-GPS eller vanlig, slik at den ikke bruker internet men går via satelitten og dermed er gratis. Hvis ikke det er noe jeg har missforstått fullstendig :p Kjøpte den med netcom iConnect, så når jeg er i norge så er det jo ikke så farlig, men hvis jeg bruker gps til sverige vil jeg helst ikke komme hjem til en gigant regning :p

Lenke til kommentar

Magic kommer med Google Maps. Det vil si at alt kartmateriale lastes ned direkte via mobilnettet, og man kan ikke legge inn dette på forhånd. For deg med iConnect er ikke dette noe problem, i Norge vel og merke.

 

Google Maps har heller ingen støtte for navigasjon, så det blir primært en karttjeneste som forteller deg hvor du er.

 

Skal man ha god GPS kjøper man Nokia.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...