Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

For oss som benytter en bærbar blåtann-håndfri når vi ikke kjører bil: hva må vi gjøre når vi setter oss i bilen der Jabra SP700 er montert?

 

Er det noen mulighet for å få telefonen til å bytte håndfri automatisk?

Lenke til kommentar

"Men det er bare å innse først som sist at en vanlig Bluetooth-øreplugg ikke er den enkleste løsningen. Den må du huske å ta med ut i bilen hver gang du skal kjøre og du må huske å lade håndfrien på forhånd"

 

Skjønner ikke problemet med ørepluggen. Har min på hele dagen, selv i bil og jeg er godt fornøyd med den. Lader den om natten og da har jeg strøm hele dagen

Lenke til kommentar

Takk for denne testen!

 

Etter å ha lest testen bestilte jeg en slik som dette på Komplett på torsdag, med brevpost var den fremme allerede på fredag.

 

Lyden er forbausende høy og klar, selv i min gamle bil skrur jeg denne ned til minimum! Lyden er klar og fin uten plagsom ekko for de i "andre enden" også.

 

Brukervennligheten er veldg bra, og den bruker kun et par sekunder på å koble seg opp (Jeg benytter en Tytn II telefon). Festeklipset fungerer bra, og frykten for at denne skulle falle av solskjermen var helt ubegrunnet.

 

Stemmebekreftelsene fra enheten var utrolig nyttig, da du slipper å følge med om den er koblet til eller ikke.

 

Det gamle blåtann headsettet kan jeg i grunne bare gi bort, det kommer ikke til å bli benyttet lengre.

Endret av byggeren
Lenke til kommentar
  • 1 år senere...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...