Gå til innhold

Windows 7 RC slår seg av i mars


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Alltid nokon som må klage på Microsoft.

Enten det er at en testversjon fungerer i ei begrensa periode, eller Internet Explorer 8 som installerer seg som default browser dersom brukeren velger "Standard Innstillinger" under installasjon.....

Lenke til kommentar

Litt av nyheten i denne saken er vel det faktum at Microsoft først sa at Windows 7 RCen ville fungere i ett år, men så endret dette til å være ni måneder.

 

Så jeg synes forsåvidt det er en grei nyhet, men det har vært veldig mange Windows 7 nyheter her i det siste i forhold til andre temaer ;)

Lenke til kommentar

Deres overskrifter begynner å bli plagsomt likt VG/DB stil. "WINDOWS 7 SLÅR SEG SELV AV .........i mars 2010) Virkelig, trudde at de skulle la oss bruke RC i all evighet, så kjipt. La oss saksøke MS for dette.

Endret av hproslan
Lenke til kommentar

Jeg synes innholder er nyttig, jo mer jeg lærer om disse nye ting (f.eks. Windows 7 og Windows 7 RC) jo bedre. Kanskje det ville vært bedre å samle noen av artiklene. Men informasjonen kommer nok løpende, og da er det ikke alltid det nytter å få samlet det, om en ikke sitter og ruger på det i f.eks. 2 uker før en slipper det løs. Eventuellt kunne HW.no gått tilbake og bakt artiklene sammen, men det igjen synes jeg er en ineffektiv løsning.

 

Jeg har ikke så mye i mot disse små artikkeldryssene som kommer på HW.no

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

Mulig det finnes et hack for å omgå tidsbegrensningen, men det kan hende de slutter å gi oppdateringer. Jeg har snyltet på microsoft så lenge at jeg har bestemt meg for å kjøpe 7'ern xD

Lenke til kommentar

Og hva i all verden er problemet her ?

Ser ikke helt den store nyhetsverdien....

Enten så finner man en aktiverings-"bakvei" på en eller annen tvilsom nettside, eller så stikker man til sin nærmeste dataforhandler og kjøper det som kommer ut lenge før testversjonen går ut på dato.

 

Hvem vil vel bruke ett TEST-os som standard operativsystem...?

Hvor dumme og bortskjemte begynner folk å bli, egentlig?

Lenke til kommentar
Hvem vil vel bruke ett TEST-os som standard operativsystem...?

Hvor dumme og bortskjemte begynner folk å bli, egentlig?

Win7 RC er faktisk veldig bra. Bruker det som hoved OS på mine maskiner uten problemer.

 

Ja, misforstå meg ikke, jeg vet det er veldig bra og jeg hadde brukt det som hoved OS selv hadde det ikke vært for at maskina fryser/henger seg (BlueScreen.exe) under spilling.

Men det er fortsatt ikke et ferdig utviklet OS. Det er gratis og har da selvfølgelig en tidsbregrensning.

 

Og da kommer spørsmålet mitt; Hvorfor denne sytingen om tidsbegrensning?

Eller har jeg misforstått, kanskje ? Er det ros til MS for en utrolig lang tidsbegrensning ?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...