Gå til innhold

– Ny Blackberry med trykkskjerm


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Den som finner opp en input-måte på trykk/berøringsfølsomme skjermer som kan hamle opp med fysiske tastaturer har vunnet prinsessa og halve kongeriket.

 

iPhone er best på dette per i dag, synes nå jeg, men kan fort endre seg.

 

Og selvfølgelig kommer det en ny Blackberry med trykkskjerm. Kommer nok en ny SE, ny Nokia, ny Samsung og ny LG med trykkskjerm og ;)

Lenke til kommentar

iphone har klart det best?? Ok, gi meg noen grunner for koffor det er bra? Lite tastatur som bruker lite av skjermen? Mye bedre meg fullt qwerty liggende på hele skjermen, som lg, samsung og htc har. Men fysisk er nok bedre, men touch kan måle seg ganske bra!

Lenke til kommentar

jeg har en blackberry curve og elsker den. Har aldri hatt et bedre tastatur.

Her i USA har jeg prøvd et titals touch mobiler, og iphone er garantert den beste, elsker at den har qwerty tastatur i portrett valg (eller hva det nå heter), de andre som har vanlig tastatur i portrett tar det evigheter å skrive, og hvis du snur den til landskap har ikke bokstavene noe mellomrom så det er helt umulig å skrive fort og feilfritt.

PS: jeg kunne aldri tenke meg en iphone selv pga dens mangler, så jeg er ingen fan boy

Lenke til kommentar

Sigmund: Ser spennende ut. Kombinert med en berøringsfølsom skjerm som henger med i svingene kan det der være en ålreit form for input. Fremtiden får vise vei :)

 

Simonfur: Ja, jeg er mest imponert over inputen på iPhone vs andre trykk/berøringsfølsomme mobiler. Sannsynligvis både pga. god berøringsfølsom skjerm og god programvare som "tolker" trykkene.

 

Får prøve landskaps-QWERTY på Omnia HD og se om jeg endrer favoritt :)

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...