Gå til innhold

Se bilder av Web OS


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Se her har vi noe som kan hamle opp med iPhone, ja. Ikke en tulletelefon med en standard Windows Mobile eller Android-installasjon, men en telefon som skiller seg ut, og der hele telefonen er ett, inkludert programvaren.

 

kunne ikke vært mer enig, selv om Touch flo 3d har fått en bra oppdatering i touch pro 2, trykk på startmeneyen får man opp ett rutenett med ikoner for forskjellinge programmer osv..

 

I de siste dagene har jeg blitt helt frelst av Palm Pre, men blir det den eller Nokia N97 gjenstår og se.. Når spår de at Pre er på det norske markedet forresten?

Lenke til kommentar
Er dette en Pre?

Ser jo ut som en såpekopp, jo.

 

Men skjermbildene ser bra ut.

 

Iphone og diverse eldre ipods ser ut som metallsåpekopper. Denne er jo kjempeflott! Med touchområde utenfor skjermen, keyboard...

 

 

 

Håper Windows Mobile 7-telefonene kommer til å klare å skille seg ut...

Lenke til kommentar
Iphone og diverse eldre ipods ser ut som metallsåpekopper. Denne er jo kjempeflott!

 

 

På hytta har vi noen fæle såpekopper fra åttitallet dere kan få kjøpe dyrt hvis dere liker sånt. De ser akkurat ut som enkelte Apple-laptops; rund, hvit glanset plast.

 

Grunnen til at jeg synes det er litt spesielt med en mobil som ser ut som en såpekopp, er at det er litt upraktisk å gå rundt med en såpekopp i lomma. Iphone er muligens avrundet men det er vel strengt tatt ikke plass til en såpe inni, den er jo relativt tynn. På bildet så denne såpass glad og fornøyd ut at jeg tenkte "oi, den har vært hjemme til alle måltidene".

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...