Gå til innhold

Dette blir billigere


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Så gjenstår det bare å se om griskeselskapene i "nårge" er like flinke til å eu-tilpasse seg som regjeringen ellers er når det gjelder implementering av direktiver (til regjeringens fordel).

Tele(h/n)or sluttet jeg å bruke for over 10 år siden, men nå begynner Netcom å få samme tendensene mtp bruker(u)fordeler og pris.

Får se hva som skjer når neste aktør med eget nett kommer..

Lenke til kommentar
Hvis pristaket på datatrafikk er på 1€, betyr det at det er billigere å surfe i utlandet i forhold til for eksempel Telenor sitt pristak på 10kr(1,15€)?

 

De nye pristakene er enda mer aggressive mot datatrafikken. Pristaket settes til 1 Euro (8,69 kroner) per MB i juli i år, 0,80 Euro (6,95 kroner) til neste år og 0,50 Euro (4,34 kroner) i 2011.

Min utheving.

Som du ser settet pristaket per MB, ikke per døgn som Telenor har, men har ikke Telenor fortsatt 12,50 per MB? Om det er tilfellet blir datatrafikken på papiret billigere i EU pr. MB. I praksis blir nok Telenor billigere i dette eksempelet.

Lenke til kommentar
Min utheving.

Som du ser settet pristaket per MB, ikke per døgn som Telenor har, men har ikke Telenor fortsatt 12,50 per MB? Om det er tilfellet blir datatrafikken på papiret billigere i EU pr. MB. I praksis blir nok Telenor billigere i dette eksempelet.

Selvfølgelig, takk ;)

Pristaket er på 10 kr per døgn hos Telenor nå, ble satt ned ikke så veldig lenge siden.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...