Gå til innhold

Sniktitt: HTC Touch Diamond 2


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Til tross for at noken av desse nye telefonene frå HTC ser ut som om dei skiter gull og griner regnbuer, så er eg rimelig ferdig med Windows Mobile og HTC. Batteri, kamera og rimelig åndssvak koding for grensesnittet (sluggish og hakkete) har vore ein norm framfor eit unntak i alle eg har hatt i hendene.

 

Så om det ikkje blir eit kjempehopp ganske snarlig i kvalitet på alle dei forannevnte, så kjem eg til å sjå i retning konkurrentene i framtida.

Lenke til kommentar

Jeg skjønner ikke hvorfor de har lagd telefonen enda større... Det var nettopp derfor jeg valgte den over bl.a. iPhone. Er ikke helt fan av de sølv-knappene i bunnen heller, men det er vel en smakssak :)

 

Tror jeg beholder min "gamle" Diamond foreløpig og bare fortsetter og oppdatere ROM'en til WM 6.5 :)

Lenke til kommentar

Hmmm jeg veit ikke om jeg synes dette ser så spennende ut. Ingen blits, og samme prosessor med litt mer RAM. Jeg er egentlig anti-Apple, men jeg synes det er rart at ikke mobilverdenen reagerer mer handlekraftig når Iphone tar over så store deler av markedet på så kort tid. Iphone begynner å dra på årene allerede, MEN er fremdeles den SUVERENT beste telefonopplevelsen jeg har vært borti.

 

HTC har ikke råd til at Diamond'ene føles mer sluggish enn Iphone nå. Dette er sannsynligvis pga Windows Mobile som ligger i bunn....... Kanskje snuse litt på Android? (har ikke testa enda).

 

Nei dette ble bare en tullball-post.

 

Poenget er at jeg synes de ser grå og kjedelige ut, og betviler brukeropplevelsen.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...