Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Elskerinnen til en utro mann er hun ondskapsfull?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bare dum, og kanskje litt desperat.

 

Jeg beskriver bare en vennine av meg akkurat nå.

 

ondskapsfull, kanskje ikke direkte det, med mindre hun gjør det bare for å være drittsekk mot kjæresten hans.. eller blackmaile han. Men jeg ville nok lagt all skyld på mannen for å la det i det hele tatt skje.

Lenke til kommentar
Hva tenker dere om en elskerinne til en utro mann, er hun ondskapsfull som gjør dette, hvis hun vet at han er i forhold?

Det forholdet skulle aldri funnet sted til å starte med hvis mannen hoppet på en ny dame samtidig som han er i forhold med en annen, så dama burde takke elskerinnen for å vise mannen sitt sanne ansikt.

Lenke til kommentar

Jeg hadde selv sex med en opptatt mann..... Han la all skyld på meg, sa at det var min feil at han hadde vært utro, og ikke hans, siden jeg lokket han... Men faktaet er at det er hans ansvar ovenfor sin dame, og det er han som elsker henne, og burde følt for å ikke gjøre sånnt mot henne... Ihvertfall når han har følelsen av at han elsker henne høyt.

 

Jeg hadde aldri ønske om å rote med en opptatt mann... Aldri. Og gjorde det aldri for å være ond.... Og det var han som hang etter meg, og smigret meg på mange måter. Må si at jeg var desperat der og da ja.... For jeg var jo singel, og følelser for en mann enten han er opptatt eller ei er vanskelig å motstå.... Spesiellt siden meg og han hadde vært i partnerbytte før.... (der damen han var utro mot, var med). Og da hadde det blomstret opp følelser mellom oss bare der.... Nei slikt er ikke enkelt....

 

Men jeg vil aldri rote med en opptatt mann igjen, for det sårer meg selv!

Lenke til kommentar

Lokket han, da har jeg hørt det å.

 

Du har ingen forpliktelser å tenke på, du er singel og kan i utgangspunktet gjøre som du vil. Han derimot er i ett forpliktende forhold. At han legger skyld på deg syns jeg nesten høres morsomt ut. Klarer han ikke tenke selv, jeg ser masse fine damer på gata men jeg hopper ikke på dem fordet. Det var hans personlige valg å hoppe til køys med deg, å legge skyld på deg er bare for at du skal få dårlig samvittighet og at han skal ha noen å skylde på. Men det er det ene alene hans ansvar at han ender opp som utro.

Lenke til kommentar

Lokket han, da har jeg hørt det å.

 

__________________________________________----

 

Jeg er ikke ondsindig av hensikt. Og uansett så var han fullstendig feil når han hadde dame. Jeg såret kun meg selv.

 

Jeg skal ALDRI rote med en opptatt mann igjen!

 

 

Elskerinnen til en utro mann trenger ikke å være ondskapsfull. Hun er mulig et offer hun også.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...