Gå til innhold

Hjelp oss å gjøre forumet bedre!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det har nå endt opp med at omtrent alle brukerne blokkerer knapen, så hvorfor ikke bare legge knappen i menyen?

 

Haha, "alle brukerne" du.. :wee: Jeg tørr tippe at antall brukere som har tatt seg bryet med å blokkere denne knappen er veldig marginal.

 

Hvem faen bryr seg sier jeg bare. Knappen kommer ikke til å være der for evig og alltid, så hvorfor gidder dere kaste bort energi på å diskutere den? Den er knapt synlig og gjør ingen skade der den ligger.

 

Noen folk er bare alt for glad i å klage og benytter enhver annledning virker det som.

 

den blokerer setninger når jeg leser forum,,, og det er jæ**** irriterendes..

 

Hvis verden var full av passifister slik som du så hadde menneskeheten aldir vært der den er i dag :thumbs:

Endret av Gernia
Lenke til kommentar

blokkerer setninger? Jøss, hvilken skjermstørrelse og oppløsning kjører du? sitter på en 12" skjerm og her er det en gode 3-4 cm mellom knappen og tekstfeltet.

 

Jeg vil forsåvidt påstå at det er mer passivt å ikke delta på feedback muligheten enn å ikke klage på knappen. Jeg velger i det minste å fokusere på det som vil gjøre forumet bedre, ikke noe så ubetydelig som utseende og plassering på en midlertidig knapp.

Lenke til kommentar

Den blokkerer siste ordet i setninger hos meg også. Det er nok forskjellig fra skin til skin og oppløsning til oppløsning. Uansett er dette noe folkene som satt den der burde ha sjekket ut FØR de plasserte den over deler av innlegg. I tillegg burde de ha vett nok til å la brukere fjerne den om ønsket, eller plassere den i menyen slik at den ikke var i veien. Det er kun irriterende å ha den slik den er nå, minner mer om en dårlig reklame på en dårlig internettside enn noe annet. Satan som idiotiske endringer velter fram på forumet nå til dags.

Lenke til kommentar

Feedback knappen er i veien for noe tekst for meg når jeg zoomer inn med opera. Zoominga bruker jeg en del når jeg sitter å slæker i sofaen forran pc. Synet mitt er ikkje konge derfor er det kjekt å zoome litt :D

 

Faktisk bedre om feedback knappen var på venstre side. Men vil ikkje ha den noen plass dog.

Lenke til kommentar

Hei! Beklager om dette har vært litt dårlig kommunisert, men planen har vært å bare legge feedback-knappen på en så prominent plassering i en startperiode. Nå har vi fått en god strøm tilbakemeldinger i helgen, sier oss fornøyde, og har fått flyttet feedback-linken til en litt mer diskret plassering i venstremenyen. :)

 

Takk for alle tilbakemeldinger!

 

PS: Fint om dere går inn og poster idéer på Uservoice og ikke på denne tråden. Litt av hensikten er at vi kan få en anelse om hvor mange som stiller seg bak hver idé, og det er ikke så lett ut fra enkeltposter i forumet.

Lenke til kommentar
Da hadde så godt som ingen sett den og de hadde nok ikke fått inn i nærheten av samme antall tilbakemeldinger som nå.

den er ikke bare flyttet, men der er også endret.

det er kanskje derfor færre ser den

 

poenger med en tilbakemelding er at man har noe å mene.

man kan jo ikke "tvinge" noe eller "lure" noen til å gi en tilbake melding hvis man ikke har noe å si.

nå er det vel også naturlig at tilbakemeldinger stort sett er ting man ikke er fornøyd med

 

 

forøvrig så er jeg usikker på om dette valget gjelder for hele eller bare deler av forumet .

Endret av elg-elg123
Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...