Gå til innhold

Blir Palm Pre en flopp?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

vel, nå er det usa det er snakk om atter en gang, landet som endelig ser ut til å få opp øynene for å bruke en standard for mobilnettet.

 

problemet til palm der er at dem kommer til å lansere på den eneste operatøren som nå ikke bruker UMTS...

 

pokker og, jeg vet om minst en person der borte som har abonnement med 3 operatører fordi han skriver en teknologi-blog og derfor ofte bytter mellom iphone, blackberry og forskjellige windows mobile baserte modeller. noe er spinnvilt feil med det mentale bildet etter min mening.

 

her til lands så blir det mer interessant å se hvor tilgjengelig den lovede UMTS utgaven kommer til å bli. noe sier meg at butikker som idedata kommer til å selge telefonen med en drøss abonnement-pakker fra telenor, netcom og andre, både bedrift og privat.

 

saken er rett og slett at med en kombinert bølge av iphone 3G og nye blackberry modeller, samt amerikanske operatørers vane med å ha 2-års kontrakter med heftige klausuler angående tidlig avbrudd gjør at det vil bli vanskelig for palm å kommer på banen der borte før om ett år...

Lenke til kommentar

Det tragiske er jo at alle iPhone eierene tror de er like spesielle og hippe fremdeles, selv om "alle" har den tafatte dingsen ...

 

Palm gjør to tabber gang på gang, som kan være svært skadelig; de venter for lenge med europeiske modeller uten låsing. Mange setter ikke pris på å måtte vente så lenge, og jeg er utvilsomt en av dem som aldri kommer til å låse meg mot en leverandør - og da spesielt ikke Telenor.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...