Gå til innhold

Prosjekt 1:40


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Morn Hansi. Grattis med førsteside da :)

Synd bildene ikke helt rettferdiggjør hvordan det ser ut IRL.

Er gode bilder forsåvidt, men det var kulere å faktisk se det.

 

 

Kommer ikke over hvor dårlig estetisk sans folk tydeligvis har. For meg ser dette bare ut som nok et digert og upraktisk trekabinett med rufsete finish.

Ehh, dårlig smak much? Det er ikke mye "rufsete finish" her det skal jeg love deg. Har som sagt sett det up close, og det så nydelig ut. Bygg et selv så kan du heller bashe oss etterpå.

Endret av Beef Supreme
Lenke til kommentar
Hva er galt med kablingen ? :)

Er det ikke ryddig nokk?

Hehe, det ser ut som at du kan legge CPU-kabelen bak hovedkortet (Muligens trenger du en forlenger?), dessuten bruker du hvite strips og Teip på 24-pinnen til Hovedkortet (?).

 

Uff nå virker jeg jævla skeptisk her, prosjektet er utrolig bra gjennomført og resultat likedans!

Lenke til kommentar
Hva er galt med kablingen ? :)

Er det ikke ryddig nokk?

Hehe, det ser ut som at du kan legge CPU-kabelen bak hovedkortet (Muligens trenger du en forlenger?), dessuten bruker du hvite strips og Teip på 24-pinnen til Hovedkortet (?).

 

Uff nå virker jeg jævla skeptisk her, prosjektet er utrolig bra gjennomført og resultat likedans!

 

ah, skjønner :)

jeg hadde bare hvite strips liggende og det var 10 cm av 24pin kabelen som ikke var sleeva, så da la jeg på litt teip for å skjule alle de fargerika kablene litt mer ;)

8 pin kabelen var for kort til å kunne legges bak HK brettet / hovedkortet..

:)

 

men hyggelig at du liker kabinettet da :)

Lenke til kommentar

Etter å ha sett denne og Mean Green Gaming Machine har jeg blitt litt inspirert. Får se om jeg kanskje bygger mitt eget filserver-kabinett til høsten i stedet for Sharkoon Rebel 12 som har vært planen. Har fått et par uortodokse tanker allerede :p

 

Hvilket program er det dere bruker til å lage 3D design av kabinettene med?

Lenke til kommentar
Kommer ikke over hvor dårlig estetisk sans folk tydeligvis har. For meg ser dette bare ut som nok et digert og upraktisk trekabinett med rufsete finish.

Ehh, dårlig smak much? Det er ikke mye "rufsete finish" her det skal jeg love deg. Har som sagt sett det up close, og det så nydelig ut. Bygg et selv så kan du heller bashe oss etterpå.

 

Enig der. Har sett nok av hjemmelagede og "rufsete" trekabinetter, and this is not it. Veldig smooth og blank nok finish, og virker som kabinettet er solide greier. Bra jobba, Hansi. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...