Gå til innhold

Vi snuser på utstillerne


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

heh, har dem d&d i bokform liggende tilgjengelig hos hyperion?

 

forøvrig så undres jeg på hvor mye av det disse eksterndiskene fylles med som er lovlig distribuert...

 

underholdningsbransjen kunne hatt noe å drive på med hadde dem sjekket hver maskin som kom og gikk...

 

ikke det, hadde dem fått full uttelling på alle følgende søksmål så hadde vi fått en økonomisk depresjon som ikke hadde lignet noe tidligere. alternativt en inflasjon som hadde fått den tyske i mellomkrigsåra til å virke som en fis...

 

brød og sirkus folkens, brød og sirkus...

Endret av hobgoblin
Lenke til kommentar

Chillouten er virkelig herlig i år med mye å velge i. Jeg var beklagelig bare innom én gang før vi dro derfra for i år, men innom der endte vi med å perle vår egen fargerike puck til airhockey-maskinen. Det var forøvrig chillout-crewet sin idé, så alle highfives til dem!

 

Pucken fungerte relativt fint da :D

Lenke til kommentar

Siden jeg er kretsmester i å kritisere artikkeler, så får jeg nesten være litt positiv i blant også. Jeg synes denne artikkelen var fin. Litt snau, men hyggelig å vite hva som skjer på TG, ettersom jeg aldri har vært der selv. Bra!

 

EDIT: Han Anders så dog litt forstyrra ut. Med mindre en er overdrevent kristen, bør en ikke ha et så stort glis om munnen :confused:

Endret av conflict
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...