Gå til innhold

Test: Sony Ericsson W715


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
E-postleseren er enkel og grei. Her er det støtte for både POP3 og IMAP4, men ikke Exchange. Dermed kan du motta din private e-post uten problemer. Exchange-støtte gjør at du også kan synkronisere mot bedriftens e-postløsning.

 

liten selvmotsigelse der? hvorfor først nevne at telefonen ikke har exchange støtte, for så å legge ut om hva exchange-støtte gir?

 

kunne kanskje vært med forståelig om det var ordlagt mer i form av "exchange-støtte hadde gjort at...".

Lenke til kommentar
E-postleseren er enkel og grei. Her er det støtte for både POP3 og IMAP4, men ikke Exchange. Dermed kan du motta din private e-post uten problemer. Exchange-støtte gjør at du også kan synkronisere mot bedriftens e-postløsning.

 

liten selvmotsigelse der? hvorfor først nevne at telefonen ikke har exchange støtte, for så å legge ut om hva exchange-støtte gir?

 

kunne kanskje vært med forståelig om det var ordlagt mer i form av "exchange-støtte hadde gjort at...".

Oisann! Den har Exchange Activesync-støtte :)

Lenke til kommentar

Ser ingen grunn til å ikke kjøpe store dyre klokker til denne. Brukt DT770 80 ohm sammen med min w890i, og disse gir fra seg meget høy lyd, trenger ikke mer enn halv guffe på telefonen for å få sikkert nok lyd til å skade hørsla.

 

Den telefonen ble åsså slakta for lydkvaliten merkelig nok, skulle nok ønske w715 hvis jeg ikke hadde w890i fra før av på grunn av gps'n ^_^

Lenke til kommentar
2,4 tommer er ikke en helt grei skjermstørrelse så lenge det uansett ikke er snakk om en smarttelefon.

Hehe, okey!

 

Men hvordan i all verden kan dere gi telefonen en sekser? Halvveis navigasjonsløsning, middels kamera, elendig plassering av en port som atpåtil er proprietær?! Greit nok at det er en musikkmobil så kameraet ikke er hovedfokuset, men da må det vel gå an å få inn en vanlig minijack. Hadde den hatt en 3,5 mm minijack plassert på et vettu sted så kunne jeg kanskje vært enig i sekseren som en musikktelefon, men når den ikke engang har det så burde den ikke få mer enn maks 5 etter min mening.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...