Gå til innhold

Oppgraderer Quadro-kort


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

hehe, da jeg skulle trykke på artikkelen, dro den ned på siden helt av seg selv :hmm:

 

Det var akkurat som noen klipte den ut, og dro den ned med helt jevn fart.

 

Edit: håper det ikke bare var meg, ellers må jeg en tur til legen :idea:

Endret av SVD
Lenke til kommentar
hehe, da jeg skulle trykke på artikkelen, dro den ned på siden helt av seg selv :hmm:

 

Det var akkurat som noen klipte den ut, og dro den ned med helt jevn fart.

 

Edit: håper det ikke bare var meg, ellers må jeg en tur til legen :idea:

 

 

Det er mest trolig hw sin aprilspøk

 

de ska få oss til og tru at maskinen har Conficker-ormen

 

edit: glømte å referere til hva jeg hintet til

Endret av XanderX
Lenke til kommentar

hehe satans kødder....

 

Jeg begynte å lure på hva faen så skjedde...så var det jo alt snakket om ormen som skulle slå til idag så når dette skjedde me meg me at artikkelen/e falt nedover...så tenkte jeg dette kanskje var noe virustull...

 

Fin avslutning dette. Kommer hjem etter nattskift 0700, besøker hw.no...blir skvetten...

 

JEG FORMATERTE DATAEN!

 

jaja...klokken er 1030 og jeg har ikke lagt meg enda...

 

Det er nok en HW spøk for det samme skjedde når jeg besøkte HW etter formateringen. Får nå en raskere oppstart av dataen nå =D

 

Tja...litt morsomt var det jo. Får håpe dere andre ler av dette =D

Lenke til kommentar
Quadro FX 5800

Det er egentlig litt merkelig at de trør bruke navnet FX 5800 en gang til etter den upopulære geforce FX 5800.

Nå pleier uansett få å kjøpe Quadrokort i den prisklassen løst...de pleier å komme som skjermkort i en turnkey løsninger til til seks og sjusifrede beløper :cool:. Da kunne kortet hett lada fx5800 for min del.

Lenke til kommentar
Hadde dét vært tilfelle så hadde mitt GFX 280 som jeg kjøpte i Juli, vært søppel nå. Litt tidlig syntes jeg ;)

 

GTX280*

GTX og Quadro kortene er to forskjellige serier som er ment for to forskjellige brukere og har helt forskjellige bruksområder. GTX serien er lagd for spill mens Quadro kortene er ment for profesjonelt bruk innen 3D osv.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...