Gå til innhold

Nå kan du ringe gratis hos Netcom


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

FriFamilie hos Telenor er ei mykje betre løysing, sidan ein kan ha fleire medlemmer, inkl. ein fasttelefon. Dette er gratis å ha, og ein betalar verken for oppstart, samtalar, sms eller mms innanfor familien. Einaste ulempa er at eigaren ikkje kan vere kontantabonnement, og at fakturamedlemmer vil få felles faktura.

 

Hadde ikkje Netcom ei tilsvarande løysing, eller har denne blitt fjerna?

Edit: Fjerna Opera mini-dobbeltposting

Endret av torbjornen
Lenke til kommentar
FriFamilie hos Telenor er ei mykje betre løysing, sidan ein kan ha fleire medlemmer, inkl. ein fasttelefon. Dette er gratis å ha, og ein betalar verken for oppstart, samtalar, sms eller mms innanfor familien. Einaste ulempa er at eigaren ikkje kan vere kontantabonnement, og at fakturamedlemmer vil få felles faktura.

 

Hadde ikkje Netcom ei tilsvarande løysing, eller har denne blitt fjerna?

Edit: Fjerna Opera mini-dobbeltposting

 

Netcom har jo frotsatt fri familie. Forskjellen er at når Netcom lanserer nye ting er det ikke ett nytt abb men en tilleggstjenester. Du slepper å velge mellom et abb som gir det fri sms og et abb som gir det gratis ringing til venner osv. som du må med mange andre opperatører.

 

Hos netcom velger du akkurat det abbonementet du ønsker og som passer deg best så legger du på tjenestene du trenger. Om du ringer mye mobil eller fasttelefon, sender mye sms, bruker mye data, ringer mye til samme opperatør og nå om du ringer mye til 1. netcomnummer,. Dette er det som gjør at Netcom er så genialt.

Lenke til kommentar
For alle privatabonnement

Det spiller ingen rolle hva slags Netcom-abonnement den du legger til som bestevenn har, altså er det mulig å ha en bestevenn som har bedriftsabonnement.

Beklager, men dette er feil. Har man et av iPhone-abonnementene så kan man ikke legge til denne tjenesten. "Bestevenn" dukker rett og slett ikke opp som en mulighet for de som har det.

 

Det er mulig dette er en glipp, og i så fall regner jeg med at NetCom korrigerer dette, men jeg synes Amobil skal ringe dem og høre om dette skal være sånn eller ikke.

Endret av josh909
Lenke til kommentar

Netcom burde seriøst hente inn noen som kan lage nettsider som ikke sug. Jeg har vært kunde hos Netcom i 3 år nå snart tror jeg, og alltid hatt dette problemet. Jeg får alltid denne beskjeden minst én gang iløpet av turen innom MinSide:

Beklager, men en feil har oppstått
Feilen kan ha flere årsaker. Forsøk å oppdatere siden ved å trykke på F5.
Om dette ikke hjelper må vi be Dem om å forsøke senere.

Og det kan skje som ofte som hele tiden og gjør det umulig å surfe innpå der eller skrive meldinger fra nettet. Samme når jeg prøver å bestille denne tjenesten, den der hele tiden.

Lenke til kommentar
For alle privatabonnement

Det spiller ingen rolle hva slags Netcom-abonnement den du legger til som bestevenn har, altså er det mulig å ha en bestevenn som har bedriftsabonnement.

Beklager, men dette er feil. Har man et av iPhone-abonnementene så kan man ikke legge til denne tjenesten. "Bestevenn" dukker rett og slett ikke opp som en mulighet for de som har det.

 

Det er mulig dette er en glipp, og i så fall regner jeg med at NetCom korrigerer dette, men jeg synes Amobil skal ringe dem og høre om dette skal være sånn eller ikke.

 

 

Tjenesten har ikke dukket opp i "mine tjenester" enda, den vil nok det når de har klart å fikse feilen :p.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9

Kjære, snille NetCom. Kan vi få lov til å ha to bestevenner? Da slipper gutta mine å velge mellom faren og storebroren sin.

 

 

Til flere postere: NetComs løsning heter "Trådløs Familie".

 

 

Tom

 

PS. Ikke noe problem å bestille nå klokka 1710.

Endret av Slettet-376f9
Lenke til kommentar
torbjoernen, dette kom faktisk Netcom med først. Det bør også merkes at Netcom genrellet sett alltid har vært en lite hestehode foran konkurrentene hva tjenester gjelder

 

Enig, opplever også at netcom er kjappest ute med nye ting... Ble derfor overrasket over at Telenor faktisk lanserte BankID for mobil først... Er ikke sinna, bare litt skuffet...

 

-Tean

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...