Gå til innhold

Last.fm ikke lenger gratis


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

http://blog.last.fm/2009/03/24/lastfm-radio-announcement

These are the countries in which we have the most resources to support an ad sales organization, which is how we earn money to pay artists and labels for their music. We are focused on the US, UK, and Germany as key markets, with the help of the CBS Interactive salesforce and our own sales team here in London. Our headquarters are in the UK and we’ve always had a strong presence in DE.

 

And so we’ve made the decision to focus on these markets for free streaming radio. We are still available worldwide and while listening is subscription, all the other rich content on the site is still free.

Lenke til kommentar
Først Pandora, så Spotify, og nå Last.fm. Nei, nok er nok! :mad:

 

 

Under 30NOK er da ikke akkurat dyrt for en så bra musikktjeneste. Slutt å klag, bortskjemte drittunger.

 

Ja, for alle som prioriterer annerledes enn deg pengebruksmessig er bortskjemte drittunger... Hva med å ha et fnugg av saklighet i innlegget ditt, og forholde deg til at andre folk kan mene noe annet uten å være hverken bortskjemte eller drittunger?

 

Personlig tror jeg ikke jeg orker å bruke last.fm om det blir betaltjeneste, brukte det til å få tips om ny musikk.

 

AtW

Lenke til kommentar
Først Pandora, så Spotify, og nå Last.fm. Nei, nok er nok! :mad:

 

 

Under 30NOK er da ikke akkurat dyrt for en så bra musikktjeneste. Slutt å klag, bortskjemte drittunger.

 

Ja, for alle som prioriterer annerledes enn deg pengebruksmessig er bortskjemte drittunger... Hva med å ha et fnugg av saklighet i innlegget ditt, og forholde deg til at andre folk kan mene noe annet uten å være hverken bortskjemte eller drittunger?

 

Personlig tror jeg ikke jeg orker å bruke last.fm om det blir betaltjeneste, brukte det til å få tips om ny musikk.

 

AtW

 

Var ikke ment som personangrep, var vel heller et lite utbrudd av oppgitthet fordi mange klager på at spotify minsker utvalget (det er jo vitterlig en gratistjeneste, og ikke spotify sin skyld at plateselskap griper tilbake lisensene), at last.FM krever 30kroner i måneden for et bra utvalg av musikk som er konkurransedyktig mot dyrere tjenester (husker dere når det kostet 200 for et album i sjappa?), og at Pandora må stenge på grunn av amerikanske lover.

 

 

Edit: beklager til de som ble støtt av å bli kalt bortskjemt.

Endret av Oppslagsverk
Lenke til kommentar
Personlig tror jeg ikke jeg orker å bruke last.fm om det blir betaltjeneste, brukte det til å få tips om ny musikk.

 

AtW

 

Leste du artikkelen?

 

Funksjoner på Last.fm som scrobbling, anbefalinger, låtlister, biografier, begivenheter og videoer skal fortsatt være gratis i alle land.

 

Syns det er dumt at det skal fremstilles som om hele tjenesten ikke lenger er gratis. Det er bare streaming det er snakk om.

 

Men, ikke noe problem for meg i hvert fall. Bruker det bare til anbefalinger og for å følge med på hva jeg faktisk hører på :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...