Gå til innhold

Snart får du Xbox-grafikk på mobilen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er nok den første xBoxen ;)

Det hopper nok ikke fram til 360 allerede...

 

Batteriene oppdateres nok sansyneligvis såpass at de takler dette.

Det er sånn det alltid har vært.

 

Så folk burde nok ikke bekymre seg så mye over strøm bruket.

 

Produsentene ønsker neppe å sleppe ut en telefon som går tom for strøm på 1, 2, 3 for å si det sånn.

 

Dette blir da spennende :)

Gleder meg!

men bytter nok ikke telefon igjen med det første.

Lenke til kommentar
16 x antialiasing er også det du finner i en Xbox.

Xbox (1) hadde vel muligheten til å bruke opp til 16x AntiAliasing, men brukte det vel ikke i omtrent alle spill. Dette er, som nevnt i artikkelen, meget krevende og ville gått på bekostning av grafikken i spillene. Den eneste gangen jeg har opplevd å se merkbar bruk av AA på en xbox er på porten av quake 2 (homebrew). De kunne vel bare guffe på med AA siden quake 2 ikke er så krevende grafisk sett. Det er meget mulig AA er brukt i spill spesielt utviklet til xbox, men dette har neppe vært mer enn 2x-4x AA

Endret av OpusNR1
Lenke til kommentar
For det er ikke moro om telefonen holder i kanskje 20-30min med spilling?

Hele sammenligningen med Xbox 360 er nok en kraftig overdrivelse. Det er sikkert snakk om ok ytelse men med langt lavere oppløsning og langt dårligere detaljnivå på både geometrier, teksturer, bumpmap med mer. Men jeg er mer positiv til batteriforbruket. Det er nok snakk om timer med brukstid i 3D-spill.

 

Når det er sagt så har jeg mer tro på Nvidia sine grafikkløsninger for mobiler.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...